کد خبر : 1778231 | 15 شهریور 1400 ساعت 12:06 | 13K بازدید | 8 دیدگاه

بازیکنان عطش قهرمانی در آسیا را دارند

کارخانه: آلکنو تیم هشتم دنیا را دوازدهم کرد!

مصطفی کارخانه هدف تیم ملی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا را تنها کسب مدال طلا می داند و معتقد است بازیکنان عطش قهرمانی دارند.

کارخانه: آلکنو تیم هشتم دنیا را دوازدهم کرد!

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی کارخانه سرپرست تیم ملی والیبال در آستانه اعزام تیم ملی به رقابت های قهرمانی آسیا در ژاپن صحبت هایی را در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت ملی پوشان مطرح کرد. 


هدفمان قهرمانی در آسیاست
شرایط والیبال خاص است و باید به جای خود برگردد و قهرمان آسیا شود. باید در مسابقات جهانی بدرخشیدم چرا که بازیکنان و فدراسیون خوبی داریم. دو ماه است در لباس سرپرستی آمده ام و به عنوان سرباز خوشحالم که هستم. کادر فنی و عطایی صادقانه زحمت کشیده و در این ۲ ماه تیم را خالص و پرتلاش دیده ام. همه با تلاش فراوان دنبال هدفی بزرگ هستند و من این موضوع را می بینم. همه چیز مهیا است برای اعزام خوب و قهرمانی آسیا و هدف ما قهرمانی در رقابتهای پیش رو است.  تمام تلاش و تمرینات را برای قهرمانی خواهیم کرد و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد.


سیاست این بود که فضا به جوانان داده شود
تیم ملی والیبال در گذشته به ۱۲ بازیکن منتهی می‌شد. احساس می‌کنم خستگی در چهره بازیکنان باتجربه وجود داشت، برای همین به ۷ بازیکن المپیکی استراحت دادیم. تیم به روح تازه و اندیشه تازه نیاز دارد و جوانان سرمایه ما هستند. بازیکنان باتجربه هم سرمایه ما هستند اما سیاست فدراسیون و عطایی این بود که به دلیل خستگی، فضا به جوانان داده شود . وظیفه ما است که با جوانان برویم و به بزرگسالان استراحت دهیم. اگر اول و دوم مسابقات آسیایی شویم به مسابقات جهانی خواهیم رفت و شاید در بازی های آینده به بازیکنان باتجربه بازی دهیم. بازیکنان باتجربه نیاز به استراحت داشتند و جوانان هم سرمایه ما هستند.


آلکنو تیم هشتم جهان را دوازدهم کرد!
هر روز تمرین می کنیم و بچه ها عطش قهرمانی دارند. کوچک ترین بی انضباطی در تیم ندیدیم و هرکس وظایف خود را انجام می‌دهد. عطایی هم سرمایه این مملکت است و امیداورم با مربی ایرانی اتفاق خوبی بیفتد. ایرانی هیچ چیز کمتر از خارجی ندارد. به آلکنو می گویم که تیم هشتم جهان را به دوازدهم جهان تبدیل کردی. اگر در جلسه آلکنو بودم به او حتما این حرف را می گفتم، چرا که جوانان سرمایه های ملی ما هستند.


لباس سعادت را هم به مسابقات آسیایی می بریم!
بردیا سعادت قراردادی با باشگاه کره ای داشت. عطایی تلاش می کند در جوانان به او بازی دهد. سعادت از فدراسیون مجوز داشت که به باشگاه کره ای برود. حتی لباس سعادت را به مسابقات آسیایی می بریم و باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد.


سعید معروف سرمایه ملی ماست
معروف سرمایه ملی ماست و سالیان سال دهها مربی و فدراسیون تلاش و هزینه کردند تا معروف به اینجا برسد. فعلا او خداحافظی رسمی نکرده است.

دیدگاه‌ها