کد خبر : 1778233 | 15 شهریور 1400 ساعت 12:09 | 18K بازدید | 9 دیدگاه

مجیدی باعث اخراج سرمربی الهلال می شود؟

رسانه های سعودی و چند خبرنگار معتبر عربستانی مدعی شدند که آینده لئوناردو ژاردیم سرمربی الهلال، به نتیجه دیدار با استقلال بستگی دارد.

مجیدی باعث اخراج سرمربی الهلال می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، تنها 7 روز تا زمان برگزاری دیدار حساس استقلال و الهلال باقی مانده است. کاروان آبی ها شب گذشته عازم دبی شدند تا اردوی خود را در کشور امارات آغاز کنند. اما از شب گذشته اخبار عجیبی در رسانه های عربستانی منتشر شده که حاوی اخراج قریب الوقوع سرمربی الهلال است.


عبدالعزیز المریسل خبرنگار معروف عربستانی که به انتشار اخبار جنجالی نقل و انتقالاتی در این کشور مشهور است، شب گذشته در برنامه معروف "برداشت ورزشی" عربستان حضور پیدا کرد. این خبرنگار با اطمینان خاصی تأکید کرد که لئوناردو ژاردیم سرمربی الهلال هرگز این فصل را به عنوان سرمربی آبی های ریاض به پایان نمی رساند.


عبدالعزیز المریسل که به دلیل معتبر بودن اخبار و حواشی که از باشگاه های الهلال، النصر و الاتحاد در عربستان منتشر می کند معروف است، نخستین فردی بود که خبر حضور بازیکنانی چون موسی مارگا و متئوس پریرا در الهلال و اندرسون تالیسکا و وینسنت ابوبکر در النصر و حتی خبر حضور لئوناردو ژاردیم به عنوان سرمربی الهلال را منتشر کرد.

 

1641065


رسانه سعودی اسپورت نیز در مطلبی به این خبر پرداخته و نوشته است مربی پرتغالی به دلیل عملکرد الهلال در فصل جدید از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان و شیوه بازی تیمش، مورد انتقاد رسانه ها و طرفداران الهلال قرار گرفته است. الهلال سه بازی در لیگ حرفه ای انجام داده که در این دیدار مقابل الطایی و التعاون به سختی به پیروزی رسید و مقابل الباطن نیز به نتیجه تساوی 0-0 رسید.


علاوه بر این، برخی از حساب های کاربری عربستانی در توئیتر، مدعی شده اند که آینده کاری لئوناردو ژاردیم به نتیجه دیدار برابر استقلال بستگی دارد. مدیران الهلال با صرف هزینه های سنگین به میزان 61 میلیون یورو، به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هستند و حذف در مرحله یک هشتم نهایی برابر شاگردان فرهاد مجیدی، منجر به اخراج سرمربی سابق موناکو و کاشف امباپه از هدایت الهلال می شود.

دیدگاه‌ها