کد خبر : 1778241 | 15 شهریور 1400 ساعت 12:27 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی و کادری که بالاخره تکمیل شد

ملی‌پوشان در شرایطی امروز آخرین تمرین خود را با حضور تمامی افراد کادر فنی دنبال می‌کنند که در روزهای اخیر شرایط عجیبی را سپری کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی در شرایطی به مصاف سوریه رفت که چند روزی ملی پوشان در مینی کمپ دور هم جمع شده بودند، اما به دلیل ابتلای وحید هاشیمان و دراگان اسکوچیچ تا روز گذشته خبری از این دو مربی در تمرینات نبودند و کریم باقری و مهرداد خانبان هم 2 روز مانده به دیدار سوریه یعنی سه شنبه 9 شهریورماه به اردو اضافه شدند.


طی این مدت که دراگان حضور نداشت، تمرینات تیم ملی زیر نظر ماریون تات دنبال می‌شد و ابراهیم میرزاپور هم به عنوان عضو جدید کادر فنی برای تمرین دادن دروازه‌بان‌های تیم ملی معرفی شد.

 

1641078

 

1641079

 

1641080

 

1641081

 

1641082


درنهایت روز گذشته دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم و وحید هاشمیان هم به سایر نفرات اضافه شدند، تا کادر فنی تیم پس از مدت‌ها دوباره در کنار هم قرار بگیرد و ملی پوشان را آماده دیدار سرنوشت ساز برابر عراق کنند.


اسکوچیچ در اولین دیدار مرحله نهایی جام جهانی غیبت داشت، و بسیاری نمایش نه چندان جذاب شاگردانش را که البته با سه امتیاز بسیار مهم همراه شد به این موضوع نسبت می‌دهند و اگرچه مصاف با عراق یکی از سخت‌ترین مسابقات تیم ملی در مسیر جام جهانی خواهد بود، با بازگشت دو مربی تاثیرگذار تیم یعنی هاشمیان و اسکوچیچ که ظهر روز گذشته پس از مدت‌ها در کنار بازیکنان دیده شدند، شرایط از این حیث به سود ایران خواهد بود.

 

1641077

پس از آخرین تمرین تیم ملی در مقابل عراق در دور قبلی مرحله مقدماتی، شب گذشته اسکوچیچ پس از چندماه دوباره این فرصت را پیدا کرد که در زمین چمن به تعلیم شاگردانش بپردازد. جالب اینکه حالا این مربی باید بار دیگر بلافاصله در دیدار برابر عراق روی نیمکت بنشیند؛اینبار اما در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی.

دیدگاه‌ها