کد خبر : 1778244 | 15 شهریور 1400 ساعت 12:37 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری، مسؤول پروژه جدید شهرخودرو!(عکس)

سرمربی شهرخودرو به دنبال ساخت تیمی است که بتواند در فصل جدید نتایج بهتری از گذشته کسب کند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه شهرخودرو پس از روی کار آمدن دوباره در تیم لیگ برتری استان خراسان رضوی، محمدرضا مهاجری را به‌عنوان سرمربی خود معرفی و تمرینات پیش‌فصل را هم از دیروز دوشنبه آغاز کرد تا از شرایط نابسامانی که اخیرا پشت سر گذاشت، خارج شود.

 

مهاجری که روزهای تلخ و شیرین زیادی در مشهد تجربه کرده و صعود به لیگ برتر همراه با سیاه جامگان را در کارنامه دارد، پس از حدود سه سال مجددا به شهرخودرو بازگشت و هدایت این تیم را عهده‌دار شد، اما این بار در شرایطی متفاوت که گفته می‌شود مشکلات هنوز به‌طور کامل برطرف نشده است.

 

 

سرمربی شهرخودرو دیروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد دور جدید تمرینات را زیر نظر گرفت و رسما کارش را شروع کرد و امیدوار است در مسیری که آغاز کرده، دغدغه‌های خارج از مسائل فنی که سال‌های اخیر نماینده مشهد با آن مواجه بوده، نداشته باشد و تیم خوبی روانه بازی‌ها کند.

 

مهاجری دیروز با روحیه بالایی در محل تمرین شهرخودرو حاضر شد و ضمن اینکه بازیکنان را تمرین داد، برای لحظاتی هم پا به توپ شد تا نشان بدهد از همین ابتدا با جدیت کارش را دنبال می‌کند و پروژه جدیدی برای این باشگاه تعریف کرده است.

عکس: محسن بخشنده

 

 

 

دیدگاه‌ها