کد خبر : 1778271 | 15 شهریور 1400 ساعت 14:01 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

پایان هیاهوی دیدار پلی‌آف

ویستاتوربین – شهرداری ماهشهر؛ جنگ صعود

در روزهای تعطیلی فوتبال، پرونده لیگ دسته دوم ایران همچنان باز است و قرار است مرحله پلی آف این مسابقات امشب به انجام برسد.

ویستاتوربین – شهرداری ماهشهر؛ جنگ صعود

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که فوتبال ایران در فصل گذشته خیلی وقت است به پایان راه رسیده، اتفاقاتی که در گروه دوم مسابقات لیگ دسته دوم شکل گرفته بود باعث شد بازی پلی آف برای انتخاب سومین تیم صعود کننده همچنان در حالت تعلیق قرار داشته باشد.

در نهایت کمیته استیناف رای به حضور تیم شهرداری ماهشهر در این بازی داد تا آنها برابر ویستاتوربین قرار گیرند. ویستاتوربین که نزدیک به دو ماه قبل با اختلاف یک امتیازی از صعود به لیگ آزادگان بازمانده بود و راهی پلی آف شده بود، به واسطه این اتفاق شرایط سختی را برای مشخص شدن حریف خود دنبال کرد. اتفاقی که باعث شد مصدومیت‌های سریالی بازیکنان این تیم باعث شود آنها امروز با 5 غایب برابر حریف حاضر شوند.

 

1641139

جهانگیری عسگری، کمیل حیدری و وحید سروری از جمله محرومان ویستاتوربین برای این جدال حساس محسوب می‌شود اما نفرات جانشین این تیم امیدوارند با انگیزه بالا ماموریت دستیابی به نتیجه و پیروزی در این جدال را به سرانجام برسانند.

 

1641136

مرتضی نگهداری ستاره ویستاتوربین اکنون با هشت گل زده، امید اول گلزنی این تیم برابر شهرداری ماهشهر محسوب می‌شود که امیدوار است با گلزنی در این جدال عنوان آقای گلی را نیز به خود اختصاص دهد.

 

در جمع ویستاتوربین بازیکنان باتجربه‌ای حضور دارند که شاید کمک کنند این تیم تهرانی موفق به کسب جواز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها شود. محسن ورزکار، حامد اکبری، محمد حمدی‌نژاد، مسعود غفاری، میکائیل ایمن تراج، رضا جبارنژاد، مرتضی نگهداری، هادی خیری، بهتاش میثاقیان، نصرالله درفشی، حکیم حزباوی‌پور و ... از جمله نفراتی هستند که با انگیزه دستیابی به جواز صعود پا به این مسابقه حساس خواهند گذاشت.

 

1641137

 

با این حال بازی رفت این مرحله برای انتخاب سومین تیم صعود کننده به لیگ آزادگان امشب با قضاوت اشکان خورشیدی به انجام خواهد رسید و باید دید چه تیمی در نهایت موفق به دستیابی این مجوز ارزشمند خواهد شد.

 

 این دیدار قرار است امشب از طریق سایت و اپلیکیشن آنتن به صورت زنده پخش شود.

 

دیدگاه‌ها