کد خبر : 1778296 | 15 شهریور 1400 ساعت 15:57 | 93.6K بازدید | 19 دیدگاه

اصرار از مجیدی، انکار از مدیریت؛

اسماعیلی به استقلال برنخواهد گشت چون ...

با اعلام رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال، فرشید اسماعیلی جایی در این تیم نخواهد داشت و قرارداد وی تمدید نمی‌شود.

اسماعیلی به استقلال برنخواهد گشت چون ...

به گزارش "ورزش سه"، پس از سفر آبی‌پوشان به امارات برای انجام دیدار حساس مقابل الهلال، امروز اصغر ملکیان رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرگزاری فارس صحبت‌های مهمی را انجام داده و به جنجال‌های روز گذشته واکنش تندی را نشان داد؛ ملکیان در بخشی از صحبت‌های خود درباره آینده فرشید اسماعیلی هم صحبت نهایی را انجام داده و تلویحا درخواست فرهاد مجیدی را کرده است.

 

ملکیان درباره ادامه همکاری با فرشید اسماعیلی، با اشاره به مصوبه هیات‌مدیره مبنی بر پایان همکاری با این بازیکن توضیح داد: همانطور که قبلاً گفته‌ام این بازیکن جایی در استقلال ندارد و حتی در جلسه هیأت مدیره مصوب کردیم که وی از استقلال جدا شود! او درباره این‌که مجیدی اعلام کرده به این بازیکن نیاز دارد، پاسخ داده: در هر صورت همانطور که گفتم این بازیکن جایی در استقلال ندارد و فکر می‌کنم عملکرد وی از نظر فنی برای خیلی از هواداران مشخص است.

 

این در حال است که فرهاد مجیدی پیش از سفر به امارات، در گزارشی به هواداران استقلال اعلام کرده بود که درخواست خود برای حفظ فرشید اسماعیلی را به مدیران باشگاه ارائه کرده اما با توجه به صحبت‌های رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال به نظر می‌رسد که او جایی در ترکیب آبی‌ها برای فصل آینده نخواهد داشت و پروسه بازگشت او به این تیم منتفی است.

دیدگاه‌ها