کد خبر : 1778409 | 16 شهریور 1400 ساعت 10:52 | 76.1K بازدید | 4 دیدگاه

خنده دیبالا به ظاهر مسی در دیدار با برزیل (عکس)

پائولو دیبالا، ستاره یوونتوس، در جریان جنجال گسترده دیدار آرژانتین و برزیل در حال خندیدن به ظاهر لیونل مسی شکار دوربین‌های خبری شد.

خنده دیبالا به ظاهر مسی در دیدار با برزیل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پلیس فدرال و مقامات اداره بهداشت در دقیقه پنج دیدار دو تیم آرژانتین و برزیل در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر وارد زمین شدند تا چهار بازیکن آرژانتین را به دلیل نقض قوانین بهداشتی مربوط به شیوع ویروس کرونا بازداشت کنند. بر اساس قوانین برزیل افرادی که در انگلیس، آفریقای جنوبی و یا هند حضور داشته‌اند اجازه ورود به این کشور را ندارند، مگر این که شهروند برزیل باشند یا اجازه اقامت دائمی این کشور به آنها داده شده باشد.

بنابراین بازی پس از هیاهوی گسترده متوقف شد. مسی سعی کرد با مقامات برزیلی صحبت کند و از آنها پرسید که چرا در سه روز گذشته که اعضای تیم آرژانتین در این کشور حضور داشته‌اند، این افراد وارد عمل نشده و برای اجرای قانون تلاش نکرده‌اند.

 

1641349

 

بحث بین بازیکنان و مقامات برای دقایق طولانی ادامه داشت و بازیکن جدید پاری سن ژرمن در حالی سعی می‌کرد با مامور پلیس صحبت کند که جلیقه یکی از عکاسان حاضر در ورزشگاه را بر تن کرده بود. تی وای سی اسپرت مدعی شده که دلیل استفاده مسی از این جلیقه این بود که او پیراهنش را در داخل رختکن با دنی آلوز عوض کرده بود، بنابراین وقتی قصد داشت به زمین برگردد اولین لباسی که در راهرو دید را بر تن کرد. پائولو دیبالا نیز در حالی شکار دوربین‌های خبری شد که به جلیقه بر تن مسی خیره شده و نمی‌توانست جلوی خنده خود را بگیرد.

دیدگاه‌ها