کد خبر : 1778413 | 16 شهریور 1400 ساعت 11:05 | 12.9K بازدید | 3 دیدگاه

کاپیتان عراق: همیشه برای ایران حریف سختی بوده ایم

کاپیتان تیم ملی عراق می گوید که با حضور دیک ادووکات، شانس آنها برای صعود به جام جهانی افزایش یافته است.

کاپیتان عراق: همیشه برای ایران حریف سختی بوده ایم

به گزارش "ورزش سه"، احمد ابراهیم بازیکن تیم ملی عراق شب گذشته در کنفرانس خبری پیش از بازی با ایران به دشواری این دیدار تأکید کرد. او گفت: سه روز پیش به دوحه رسیدیم. بازی بسیار سختی را مقابل کره جنوبی انجام دادیم. بازی با ایران دشوار است و تیم عراق همیشه یک رقیب پرقدرتی برای ایران بوده است. همه  بازیکنان آماده رویارویی با تیم ملی ایران هستند و ما به دنبال دستیابی به نتیجه خوبی هستیم 


وی افزود: پس از نتیجه خوبی که مقابل کره جنوبی در ورزشگاه این تیم کسب کردیم، دیک ادووکات سرمربی تیم ملی اعتماد هواداران، رسانه ها و بازیکنان را به دست آورده است و ما مشتاقانه منتظر صعود به جام جهانی هستیم. 


او با تمجید از سرمربی هلندی عراق ادامه داد: ما درباره ادووکات و کادر فنی او اطلاعات زیادی داریم و می دانیم که او نام بزرگی در فوتبال جهان است. ما مدتی با ادووکات کار کرده ایم و چند بازی دوستانه را انجام داده ایم، ما به عنوان بازیکن خوشحالیم که با این مربی کار می کنیم.


کاپیتان تیم ملی عراق در پایان گفت: این چهارمین بار است که در مقدماتی جام جهانی بازی می کنم. فکر می کنم این بار در قطر شانس زیادی برای صعود داریم، بازیکنان خوبی داریم و البته یک مربی عالی نیز داریم. 
دیدار تیم های ملی ایران و عراق امشب از ساعت 22:30 در استادیوم خلیفه در دوحه قطر برگزار می شود. قضاوت این بازی بر عهده مانینگ داور چینی است.

دیدگاه‌ها