کد خبر : 1778429 | 16 شهریور 1400 ساعت 11:59 | 9.7K بازدید | 2 دیدگاه

سه گلر ملی یکی از یکی بهتر 

تماشای مطبوع مردان قفس توری ایران

در بازی امشب عراق و ایران در دوحه تفاوتی نمی کند دروازه بان تیم ملی چه کسی باشد چون سه دروازه بان خوب و با کیفیت در اردوی تیم ملی حضور دارند.

به گزارش ورزش سه، اگر چه قابل پیش بینی است اسکوچیچ هم چنان از علیرضا بیرانوند درون دروازه تیم ملی بهره ببرد، اما در صورت بروز هر اتفاقی خیال کادر فنی از چارچوب دروازه راحت است به این خاطر که سید پیام نیازمند دروازه بان پیشین سپاهان با اعتماد به نفس است و امیر عابدزاده هم بعد از سال ها حضور در فوتبال اروپا به دروازه بان پخته ای تبدیل شده است. به واقع اکنون خط دروازه به نقطه قوت تیم ملی تبدیل شده است.

 

نکته جالب اینکه هر سه دروازه بان در تمرینات تیم ملی با انگیزه کار می کنند بطوریکه اگر کسی در اردوی تیم ملی آنها را نشناسد متوجه نمی شود کدام یک مرد شماره یک تیم ملی هستند. رقابت میان این سه دروازه بان سخت و میلی متری و البته سالم است و همین بهانه ای شده که دو دروازه بان ذخیره هم در فوتبال اروپا صاحب جایگاه شوند. البته سید پیام نیازمند کار خود را در فوتبال اروپا تازه استارت زده است.

 

آسمانخراش های تیم ملی دست به سوی جام جهانی دراز کرده اند و با این انگیزه بعید است حملات حریفان سد دفاعی این آسمانخراش ها را خراب کند. یکی بازی می کند با دو‌ حامی‌. آنها این پیام را برای هم تیمی ها مخابره می کنند؛ حمله کنید، نگران دروازه نباشید.

 

1641392

 

1641391

 

1641390

دیدگاه‌ها