کد خبر : 1778439 | 16 شهریور 1400 ساعت 12:34 | 51.5K بازدید | 140 دیدگاه

انتخاب بازیکنان تیم ملی مقابل عراق

نظرسنجی: تیم برنده را شما انتخاب کنید

تیم ملی فوتبال ایران، امشب در مصافی سرنوشت ساز به دیدار عراق خواهد رفت.

نظرسنجی: تیم برنده را شما انتخاب کنید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب یک پیروزی 3 امتیازی پراهمیت مقابل سوریه، ملی پوشان ایران مقابل شیرهای بین‌النهرین قرار خواهند گرفت. یک تیم فیزیکی و دفاعی که با حضور دیک ادووکات چهره ای تازه و چغرتر به خود گرفته و امروز برای جبران آخرین شکست با تمام انگیزه به دیدار ایران خواهد آمد.


در شرایطی که ابهام درباره عراق بعد از تغییرات فنی و اردوی طولانی این تیم در اروپا بسیار بالاست، ایران احتمالا با ترکیبی آشنا و حداقل تغییرات نسبت به دوره قبلی رقابت ها به دیدار حریف خود خواهد رفت.


از بازیکنان در دسترس ایران باخبریم. در بعضی از پست ها، هیچ ابهامی وجود ندارد و بعضی از پست ها را هم بازیکنان مختلفی اشغال کرده و انتخاب های مختلفی برای انجام وظیفه در اختیار سرمربی هستند.

 

1641412


می توان گفت ایران در خط دروازه، دفاع چپ، دو دفاع مرکزی، هافبک دفاعی، وینگرهای چپ و راست و دو مهاجم به ترکیب قطعی دست یافته و احتمال تغییرات در پست هایی مانند دفاع راست، هافبک دفاعی طراح و پست پشت مهاجم وجود دارد. ضمن اینکه سیستم بازی تیم ملی نیز هنوز نامکشوف است و ممکن است دوباره دراگان اسکوچیچ با روش جدیدی به میدان برود.

با این توضیحات، قصدمان برای دعوت از شما برای انتخاب ترکیب تیم ملی در فاصله چند ساعت تا آغاز این مسابقه حساس در ورزشگاه خلیفه دوحه است. 

تیم خود را تهاجمی تر و ترسناک تر بچینید!

ایده شما در قسمت پیام‌ها به نمایش در خواهد آمد.

دیدگاه‌ها