کد خبر : 1778551 | 16 شهریور 1400 ساعت 21:15 | 42.3K بازدید | 1 دیدگاه

رونالدو: بازگشت لوکاکو به انگلیس اتفاق بدی بود

رونالدوی برزیلی امیدوار است که اینتر در فصل جدید رقابتهای سری آ نیز به مقام قهرمانی برسد.

رونالدو: بازگشت لوکاکو به انگلیس اتفاق بدی بود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فصل گذشته تحت هدایت آنتونیو کونته نمایش های فوق العاده ای را در سری‌آ ارائه داد و نهایتاً موفق شد با اقتدار به مقام قهرمانی دست پیدا کند؛ موضوعی که باعث شد به سلطه یک دهه‌ای یوونتوس بر فوتبال ایتالیا پایان داده شود. با این حال جدایی آنتونیو کونته و روملو لوکاکو در انتقالات تابستانی باعث شده که نگرانی های زیادی در رابطه با عملکرد خوب این تیم در فصل پیش رو به وجود بیاید.

 

رونالدوی برزیلی که در دوران بازی خود روزهای شیرینی را در اینتر سپری کرد، درباره شرایط این تیم گفت: "من طرفدار اینتر هستم، رابطه خاصی با اینتر دارم و همیشه می خواهم آنها پیروز شوند. قهرمانی فصل گذشته فوق العاده بود و ما توانستیم یوونتوس را متوقف کنیم؛ موضوعی که برای مدت طولانی در خاطر خواهد ماند.

 

 

1632989

 

 

از طرفی خیلی بد است که روملو لوکاکو به انگلیس بازگشته اما در عین حال وقتی باشگاه های لیگ برتری با شما تماس می‌گیرند مقاومت در برابر آنها دشوار است. چلسی تمام توان مالی خود را به کار گرفت. لوکاکو رفت اما من فکر می کنم که تیم متعادل و قوی باقی خواهد ماند. اینتر ادین ژکو را جذب کرد و خریدهای مهم دیگری نیز انجام داد. همچنین بازیکنان جوان خوبی در تیم حضور دارند."

 

رونالدو همچنین در رابطه با بازگشت ژوزه مورینیو به فوتبال ایتالیا و بر عهده گرفتن هدایت رم توسط این سرمربی پرتغالی نیز گفت: "به نظر من مورینیو یک مربی بزرگ است. او با تجربه و شیوه کار خود کیفیت سری‌آ را بهبود خواهد بخشید. او یکی از بزرگترین تکنسین های جهان است. من مطمئن هستم که او در رم عملکرد خوبی خواهد داشت زیرا او بسیار حرفه ای است."

 

 

1638693

دیدگاه‌ها