کد خبر : 1778563 | 16 شهریور 1400 ساعت 23:06 | 49.4K بازدید | 4 دیدگاه

پیش‌بینی گرت بیل از عملکرد رونالدو در یونایتد

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید اطمینان دارد کریستیانو رونالدو در تیم جدید خود نیز درخشان ظاهر خواهد شد.

پیش‌بینی گرت بیل از عملکرد رونالدو در یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو و گرت بیل سال ها در رئال مادرید با یکدیگر همبازی بوده و عناوین ارزشمندی را در لباس این تیم به ارمغان آوردند. اما ستاره پرتغالی در سال 2018 از رئال مادرید جدا شده، ابتدا به یوونتوس پیوست و چندی قبل به تیم سابق خود منچستریونایتد بازگشت. حالا گرت بیل در مصاحبه ای مدعی شد کریستیانو رونالدو در لیگ برتر بارها موفق به گلزنی می شود و او نیز علاقمند به تماشای عملکرد این بازیکن در ترکیب منچستریونایتد است.

 

1641631

 

گرت بیل گفت: "من اطمینان دارم کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد نیز عملکرد موفقی از خود ارائه خواهد داد. رونالدو در گذشته توانایی های خود را در لیگ برتر ثابت کرده و این بازیکن شرایط بازی کردن در فوتبال انگلیس را درک می کند. رونالدو تا به حال هر کاری که لازم بوده را در دنیای فوتبال انجام داده است.

 

هیچ بازیکنی مانند رونالدو توانایی گلزنی بالایی ندارد و من اطمینان دارم او در ترکیب منچستریونایتد درخشان ظاهر شده، عملکرد خوبی ارائه داده و موفق به زدن گل های فراوانی در تیم جدید خود خواهد شد. من نیز مانند دیگران هیجان زده هستم بازی های رونالدو در لیگ برتر را تماشا کنم."

دیدگاه‌ها