کد خبر : 1778658 | 17 شهریور 1400 ساعت 11:44 | 89.7K بازدید | 13 دیدگاه

عکسی از اسکوچیچ در آغوش پسرش!

دراگان اسکوچیچ در پایان بازی با عراق به شکلی خاص از وحید امیری تشکر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران شب گذشته یک برد ارزشمند را در مسیر مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل عراق به دست آورد. پیروزی 3 بر صفر و قاطعانه که قدرت ایران را در قاره آسیا بار دیگر به تصویر کشید.


بعد از بازی دیشب دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی که بابت این برد بسیار خوشحال بود، تصمیم گرفت وارد زمین شود و از شاگردانش تقدیر کند. خوشحالی های او با بازیکنان در نوع خود جالب بود. در این بین اسکوچیچ با وحید امیری به شکل خاص تری شادی کرد. سرمربی کروات به سمت امیری رفت و ضمن در آغوش گرفتن او با محبت بسیار این بازیکن را ستایش کرد.

 

1641793


وحید امیری یکی از ستاره های مورد علاقه دراگان اسکوچیچ است که در پست های مختلفی از او بهره می گیرد. در بازی شب گذشته مقابل عراق نیز امیری در دو پست بازی کرد. او در خط هافبک دو بار جایش را تغییر داد تا مشخص شود توانایی بازی در هرجای زمین که سرمربی تصمیم بگیرد را دارا است.


بی تردید نقش وحید امیری در موفقیت های تیم ملی را نمی شود کتمان کرد. بازیکن بی حاشیه ای که جز تمرکز روی فوتبال به مساله دیگری فکر نمی کند و شاید هم به همین خاطر است که اطرافیان او لقب »پسر اسکوچیچ« را برایش در نظر گرفته اند.

دیدگاه‌ها