کد خبر : 1778667 | 17 شهریور 1400 ساعت 12:14 | 45.3K بازدید | 1 دیدگاه

خرید جدید رئال به مادرید رسید (عکس)

ادواردو کاماوینگا، خرید جدید رئال مادرید، با جت به سوی پایتخت اسپانیا پرواز کرد تا در مراسم معارفه‌اش در رئال حاضر شود.

خرید جدید رئال به مادرید رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هافبک 18 ساله فرانسوی با امضای قراردادی به ارزش 27 میلیون پوند در روز پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی به رئال مادرید ملحق شد. کاماوینگا در آکادمی رن رشد کرده و سپس با عملکردی که در این تیم به نمایش گذاشت به یکی از استعدادهای درخشان اروپا در خط میانی تبدیل شد.

این بازیکن جوان پس از پایان اردوی تیم ملی زیر 21 سال فرانسه به اسپانیا پرواز کرد تا در مراسم معارفه خود که قرار است امروز در باشگاه رئال مادرید برگزار شود شرکت کند.

 

1641817

 

1641818

 

کاماوینگا در طول وقفه دیدارهای ملی دو بازی برای تیم ملی زیر 21 سال فرانسه انجام داد و موفق شد در جریان پیروزی 0-3 تیمش برابر مقدونیه گلزنی کند. این بازیکن یکی از جذاب‌ترین بازیکنان اروپایی به حساب می‌آید که در سال‌های اخیر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است. پیش از این در ابتدای تابستان نیز صحبت‌های بسیاری درباره علاقه رئال مادرید و کارلو آنچلوتی به جذب این بازیکن به گوش می‌رسید. اما مدیران باشگاه اسپانیایی تمام تمرکز خود را معطوف به خرید کیلیان امباپه کرده بودند. پس از قطعی شدن عدم انتقال مهاجم پاری سن ژرمن بود که آنها تصمیم گرفتند کاماوینگا را که قراردادش در تابستان آینده با رن به پایان می‌رسید، جذب کنند.

دیدگاه‌ها