کد خبر : 1778672 | 17 شهریور 1400 ساعت 12:30 | 27.9K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره 530 میلیاردی النصر به تراکتور می رسد

اندرسون تالیسکا ستاره گران قیمت النصر در توئیتر خود اعلام کرد که مشکلی برای همراهی تیمش در بازی با تراکتور ندارد.

ستاره 530 میلیاردی النصر به تراکتور می رسد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تصویری از اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی و گران قیمت النصر در فضای مجازی عربستان منتشر شد که این بازیکن را در یکی از بیمارستان های ریاض نشان می دهد که در انتظار آزمایش MRI است.


انتشار این تصویر باعث بروز شایعاتی مبنی بر آسیب دیدگی این بازیکن شد. در جریان تساوی النصر مقابل الفیصلی در آخرین دیدار تدارکاتی این تیم پیش از رویارویی با تراکتور، تالیسکا دچار مصدومیتی شد و حضور او در بیمارستان باعث بروز شایعاتی مبنی بر احتمال غیبت او مقابل تراکتور در فضای مجازی سعودی ها شد.

 

1641826


با این وجود، تالیسکا شب گذشته در صفحه شخصی خود در توئیتر مدعی شد مشکلی برای بازی برابر تراکتور ندارد. این هافبک برزیلی اعلام کرد که برای دیدار با نماینده ایران آمادگی کامل دارد و تنها برای ملاقات با پزشکش راهی بیمارستان شده و تمامی شایعات پیرامون آسیب دیدگی اش را رد کرد. او همچنین از هواداران النصر خواست تا شایعاتی که درباره او در رسانه ها منتشر می شود را باور نکنند.


اندرسون تالیسکا که در تابستان با قراردادی 3 ساله و دستمزد سالیانه 5.7 میلیون یورو راهی النصر شد، در 3 هفته نخست رقابت های لیگ حرفه ای عربستان عملکرد بسیار خوبی داشته است. او در این مدت 2 گل به ثمر رسانده، یک پاس گل داده، یک خطای پنالتی کسب کرده و روی یکی دیگر از گل های النصر نیز تأثیرگذاری اولیه را داشته است.
النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. دیدار دو تیم قرار است 23 شهریور در دوحه قطر برگزار شود.

دیدگاه‌ها