کد خبر : 1778674 | 17 شهریور 1400 ساعت 12:30 | 15.9K بازدید | 1 دیدگاه

ناراحتی اوزیل از نیمکت نشینی در فنرباغچه

مسوت اوزیل، بازیساز سابق آرسنال، از نیمکت نشینی در فنرباغچه در دیدارهای اخیر این تیم ناراحت است.

ناراحتی اوزیل از نیمکت نشینی در فنرباغچه

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 32 ساله پس از فسخ توافقی قراردادش با توپچی‌ها در ماه ژانویه، در نهایت تصمیم گرفت که در لیگ ترکیه حضور پیدا کند. اما حالا نشریه اسپانیایی آاس خبر داده که ستاره اسبق رئال مادرید از حضور در ترکیه نیز ناامید شده است.

اوزیل که به دلیل مصدومیت در بازی قبلی فنرباغچه برابر آلتای غایب بود، در هیچ یک از چهار بازی این فصل در تمامی 90 دقیقه در میدان حاضر نبوده است. عضو تیم قهرمان جام جهانی 2014 در سه بازی در ترکیب ثابت قرار داشته و در آخرین بازی برابر آنتالیا اسپور نیز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده است.

 

1641828

 

ویتور پریرا، سرمربی فنرباغچه، این فصل به محمد گوموشکایا فرصت داده و این بازیکن 20 ساله نیز عملکرد درخشانی را در ترکیب این تیم از خود به نمایش گذاشته است. و آاس مدعی شده که اوزیل از این که به طور مرتب از زمین بیرون کشیده شده یا از روی نیمکت کار را آغاز کرده ناراحت است و همین موضوع باعث شده که شایعاتی درباره احتمال جدایی این بازیکن در ماه ژانویه به گوش برسد.

برخی منابع باور دارند که احتمال انتقال این بازیکن به لیگ آمریکا و همچنین لیگ قطر وجود دارد. اوزیل اخیرا سفری نیز به کشور قطر انجام داده و همین مسئله باعث شد گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال حضور او در این لیگ بیش از پیش شدت بگیرد.

دیدگاه‌ها