کد خبر : 1778961 | 19 شهریور 1400 ساعت 13:15 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

جریمه و توقیف گواهینامه محرز به دلیل سرعت غیرمجاز

ریاض محرز، بازیکن منچسترسیتی، به دلیل رانندگی با سرعت غیرمجاز جریمه شده و گواهینامه‌اش نیز موقتا توقیف شد.

جریمه و توقیف گواهینامه محرز به دلیل سرعت غیرمجاز

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن الجزایری بار دیگر به صدر اخبار منچسترسیتی بازگشت اما این بار خبری ناخوشایند و مربوط به اقدامات او در بیرون از زمین باعث این اتفاق شد. محرز رابطه خوبی با سازمان راهنمایی و رانندگی ندارد و در طول این سال‌ها بارها به دلال مختلف در زمینه رانندگی جریمه شده است. این اتفاق چند ساعت قبل باز هم تکرار شد اما این بار با جریمه جدی‌تری همراه بود.

 

1642324

 

هافبک منچسترسیتی شب گذشته با آئودی آر6 خود در حال متوقف شد که محدودیت سرعت انگلیس را با 200 کیلومتر بر ساعت شکسته بود. این اتفاق پس از نوامبر سال گذشته میلادی رخ داد که این فوتبالیست تایید کرد به دلیلی مشابه و عبور از محدوده مجاز سرعت جریمه شده بود. به همین دلیل سازمان راهنمایی و رانندگی تصمیم گرفته که اقدامی جدی برای مقابله با بی‌قانونی این بازیکن انجام داده و او را بابت تکرار این جرم به صورت جدی جریمه کند.

جریمه محرز برای این اقدام پرداخت 2500 پوند و همچنین توقیف 56 روزه گواهینامه رانندگی او بوده است. این بازیکن در سال 2016 نیز به دلیل عبور از سرعت مجاز به مدت شش ماه از رانندگی محروم شد و در طول این مدت نیز بارها با جرائم مالی متفاوتی روبرو شده اما بی‌قانونی او در حین رانندگی باز هم تکرار شده است.

دیدگاه‌ها