کد خبر : 1779083 | 20 شهریور 1400 ساعت 10:23 | 13.8K بازدید | 2 دیدگاه

جدایی دنی آلوز از سائوپائولو به دلیل اختلافات مالی

باشگاه سائوپائولو اعلام کرد که دنی آلوز را پس از این که به دلیل اختلاف بر سر دستمزد حاضر نشده برای این تیم بازی کند بازیکن آزاد اعلام کرده است.

جدایی دنی آلوز از سائوپائولو به دلیل اختلافات مالی

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن کهنه کار برزیلی که از سال 2019 پس از یک دهه و نیم حضور درخشان در اروپا، به کشورش برگشته بود دیگر بازیکن سائوپائولو به حساب نمی‌آید. این بازیکن در طول این مدت درگیری‌های زیادی با باشگاه داشت که پس از کسب مدال طلای این مدافع راست با تیم ملی زیر 21 سال برزیل در المپیک ماه گذشته شدت گرفته بود.

باشگاه سائوپائولو در کنفرانس خبری روز جمعه این موضوع را تایید کرد و این در حالی است که تنها سه روز تا برگزاری اولین بازی آنها پس از وقفه دیدارهای ملی فرصت باقی مانده است. کارلوس بلمونت، مدیر فوتبال این باشگاه، گفت:« وکلای دنیل آلوز به ما گفتند که او تا زمانی که شرایط بدهی مالی‌اش مشخص نشود به باشگاه برنمی‌گردد. سائوپائولو سعی کرده بدهی خود را پرداخت کند و ما هفته گذشته پیشنهاداتی هم به این بازیکن و وکلای او ارائه کردیم که مورد قبول آنها قرار نگرفت. مذاکرات ادامه پیدا خواهد. این تصمیم نهایی ماست و به هرنان کرسپو، سرمربی تیم، گفتیم که دنی آلوز دیگر جایی در این تیم ندارد. ما همه برای این سازمان کار می‌کنیم. هیچکی بزرگتر از باشگاه فوتبال سائوپائولو نیست.»

 

1642517

 

مدیر برنامه این بازیکن 38 ساله مدعی شده که او مبلغ قابل توجه 1.9 میلیون دلار مربوط به حق پخش تصاویر را از زمان حضورش در این تیم در دو سال گذشته طلبکار است و از همان زمان درگیری و بحث بین باشگاه و بازیکن ادامه پیدا کرده تا شرایط در نهایت به جدایی او از باشگاه برزیلی رسید.

دیدگاه‌ها