کد خبر : 1779226 | 20 شهریور 1400 ساعت 20:57 | 47.6K بازدید | 5 دیدگاه

برونو اینجا زیر سایه رونالدو نیست (عکس)

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد باز هم در ترکیب این تیم درخشان ظاهر شد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب و در چهارمین هفته لیگ برتر نمایش فوق العاده ای برابر نیوکاسل ارائه داده و موفق شد با نتیجه 1-4 این تیم را مغلوب کند. امشب همه چیز تحت تاثیر بازگشت کریستیانو رونالدو بعد از 13 سال به ترکیب شیاطین سرخ بود و این ستاره 36 ساله و پرتغالی نیز عملکرد درخشانی داشته و با زدن دو گل، نقش مهمی را در این پیروزی شیرین ایفا کرد.


اما برونو فرناندز نیز مانند همیشه در ترکیب یونایتد نمایش بسیار خوبی داشته و یک بار دیگر تاثیرگذار ظاهر شد. این هافبک 27 ساله در اواخر بازی و در دقیقه 80، روی پاس عرضی پل پوگبا صاحب توپ شده و با ضربه ای غیرقابل مهار و زیبا موفق شد گل سوم یونایتد را وارد دروازه حریف کند.


برخی تصور می کردند برونو فرناندز در ترکیب یونایتد نیز مانند تیم ملی پرتغال در کنار رونالدو قادر به تکرار درخشش گذشته نیست و به نوعی تحت تاثیر این بازیکن قرار می گیرد، اما برونو فرناندز در اولین تجربه باشگاهی که فوق العاده ظاهر شده و با یک گل تماشایی در برتری تیمش نقش آفرینی کرد. برونو فرناندز در چهار دیدار این فصل چهار بار موفق به گلزنی شده و فرم خوب فصل قبل خود را حفظ کرده است.

 

1642757

 

1642758

دیدگاه‌ها