کد خبر : 1779239 | 20 شهریور 1400 ساعت 21:47 | 93.9K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش سولسشر به درخشش رونالدو برابر نیوکاسل

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد، به درخشش کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد.

واکنش سولسشر به درخشش رونالدو برابر نیوکاسل

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امروز در مسابقه ای تقریباً یک‌طرفه موفق شد با نتیجه 4-1 نیوکاسل را شکست دهد. در این دیدار کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی بعد از بازگشت به جمع شیاطین سرخ عملکرد خیره کننده ای داشت و موفق شد دو بار برای تیم اوله گنار سولسشر گلزنی کند.

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی پرگل تیمش مقابل نیوکاسل گفت: "کریستیانو بی صبرانه منتظر امروز بود. او دیشب برای بچه‌ها سخنرانی کرد. اضافه شدن او به تیم عالی است و می‌بینیم که چه کاری انجام می دهد. رونالدو همچنین به یک بازیکن کاملا مناسب برای تیم تبدیل شده است. شما باید برای گلزنی در موقعیت آن قرار بگیرید و رونالدو دقیقا می‌داند که در این لحظات باید کجا باشد.

 

 

1642779

 

 

تعداد زیادی بازیکن در دنیا وجود ندارد که از او بیشتر گلزنی کرده باشند بنابراین از حضورش کاملاً راضی هستم. اما به طور کلی من از عملکرد تیم و میزان تلاش آنها راضی هستم. ما در این مدت صبور بوده ایم."

 

سولسشر درباره گل زیبای برونو‌ فرناندز نیز گفت: "برونو گل فوق العاده ای به ثمر رساند. شما او را می‌شناسید و می‌دانید که در پستی که بازی کرد چه عملکرد خوبی از خود نشان داد. من خیلی از کاری که او انجام داد راضی هستم. به طور کلی به نظر می‌رسد که ما به روزهای خوب خود بازگشته ایم."

 

 

1642778

دیدگاه‌ها