کد خبر : 1779318 | 21 شهریور 1400 ساعت 11:26 | 61.2K بازدید | 22 دیدگاه

آخرین اخبار از استادیوم مرکزی دوشنبه؛

استقلال تاجیکستان در لباس تیم برانکو (عکس)

با بازگشت مدافع مصدوم استقلال تاجیکستان، این تیم با قدرت بیشتری به استقبال دیدار با پرسپولیس خواهد رفت.

استقلال تاجیکستان در لباس تیم برانکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال تاجیکستان شب گذشته و پس از اینکه تمرین پرسپولیس به اتمام رسید، یک جلسه تمرینی را در ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه برگزار کرد؛ همان استادیومی که قرار است میزبان دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشد.

 

این جلسه تمرینی در حالی برگزار شد که عصر دیروز باشگاه استقلال تاجیکستان در خبری مبهم، حضور یک سرمربی جدید را در تیمش اعلام کرد که شائبه اخراج ویتالی لوچنکو را به وجود آورد اما در نهایت مشخص شد که مبین ارگاشف باتوجه به مدرک پرو لایسنس تنها برای حضور روی نیمکت، استخدام شده است.

 

استقلال دوشنبه که احتمالا روز سه شنبه با پیراهن قرمز رنگ مقابل پرسپولیس حاضر خواهد شد، در این تمرین هم پیراهن‌های چهارخانه قرمز و سفید رنگ داشت که مشابه کیت تیم ملی کرواسی بود.

 

* مدافع محروم؛ حسرت بزرگ مستر ویتالی
استقلال در این بازی آندری میسچنکو را در اختیار نخواهد داشت. این مدافع اوکراینی که در مرحله گروهی فیکس بود، بهترین بازیکن خارجی استقلال محسوب می‌شود اما به خاطر دریافت دو کارت زرد در بازی با شباب الاهلی و آلمالیق، نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

 

1642918

 

* آرامش در اردو، با بازگشت مدافع مصدوم
جدی‌ترین نگرانی ویتالی لوچنکو سرمربی استقلال، مصدومیت زوئیر جورابوئف بود که در آخرین بازی تیمش اتفاق افتاد. اما او پس از چند جلسه غیبت در تمرینات، روز گذشته در استادیوم مرکزی دوشنبه پا به توپ شد تا مشخص شود می‌تواند تیمش را همراهی کند. با بازگشت او، حالا باید دید در الکسی لارین و زوئیر جورابوئف، چه کسی بازی خواهد کرد؟

 

1642917

 

* برادران جلیلوف و ماموریت متفاوت مقابل پرسپولیس
منوچهر و علیشهر جلیلوف بهترین‌های استقلال تاجیکستان محسوب می‌شوند. علیشهر که با شماره ۱۰ در ترکیب این تیم حضور دارد، در پست هافبک تدافعی و مرکزی بازی می‌کند و در انتقال توپ نقشی مهم دارد. او همان بازیکنی است که گل حساس دقیقه ۹۰+۶ را در مقابل شباب الاهلی به ثمر رساند. اما منوچهر با شماره ۶۳ در خط حمله تیمش حاضر است و به عنوان مهاجم سایه، از خطرات جدی علیه دروازه پرسپولیس محسوب می‌شود.

 

1642916

1642915

 

* لوچنکو در تمرین؛ سرمربی جدید کجاست؟
ویتالی لوچنکو در بازی با پرسپولیس نیز تیم استقلال تاجیکستان را همراهی خواهد کرد. این سرمربی باتجربه روز گذشته تلاش کرد تا تیمش را آماده بازی با پرسپولیس کند؛ این احتمالا مهم ترین بازی فوتبال او محسوب می‌شود و پیروزی در آن یک موفقیت بزرگ برای این مربی ۴۹ ساله خواهد بود.

 

1642914

دیدگاه‌ها