کد خبر : 1779329 | 21 شهریور 1400 ساعت 11:55 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

همه باید در تمرین حاضر باشند 

مهاجری: در دام حاشیه‌ها و شایعات نمی‌افتیم

سرمربی شهر خودرو معتقد است او و اعضای تیمش باید تمام انرژی شان را بگذارند تا شادی را مهمان خانه های مردم مشهد کنند.

مهاجری: در دام حاشیه‌ها و شایعات نمی‌افتیم 

به گزارش ورزش سه، رضا مهاجری  فصل گذشته با مس کرمان در لیگ دسته یک آزادگان ۲۴ هفته صدرنشین بود اما در نهایت از هدایت این تیم کناره گیری کرد و مس کرمان نیز از صعود باز ماند .


وی صحبت هایش را با ناراحتی از این اتفاق شروع کرد و به خبرنگار ما گفت: عدم صعود مس کرمان به لیگ برتر هنوز برایم شبیه به یک کابوس است. بالاخره یکسری عوامل دست به دست هم داد که صعود اتفاق نیفتد. انشالله فرزاد حسین خانی که از دوستان خوب من است و مدیرعامل خوب این تیم موفق باشند. باید بگویم سال گذشته در بحث ساختار مشکل داشتیم. در جریان عدم صعود نباید شانه خالی کنیم. هر کس در این موضوع به نوعی نقش داشت. تمرکز و انسجاممان را از دست دادیم، بازیکنان نسبت به هم بدبین شدند و آن تمرکز لازم را تا هفته های پایانی نداشتیم و عملکرد ضعیف داخل زمین بازیکنان که نشات گرفته از مسائل روانی بود باعث شد نتیجه لازم را کسب نکنیم.


او  با چند تیم  از جمله صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک برای هدایتشان مذاکره کرده بود در این باره ادامه داد: این پیشنهاد ها بود ولی احساس کردم به شهر خودم دین بیشتر و شناخت بهتری دارم و هم اینکه راحت تر هستم‌. آمدیم  کار را شروع کردیم و امیدوارم تیمی را ببندیم که از اعتبار خودمان دفاع کنیم‌.

 

1642934


سرمربی جدید شهر خودرو در مورد جدایی مهره های اصلی این تیم از جمله علی نعمتی و امین قاسمی نژاد گفت: آن ها قبل از آمدن من جدا شدند و هریک زحمات زیادی کشیده بودند و بودنشان می توانست به تیم کمک کند. بالاخره فوتبال سراسر از این اتفاقات است و مربیان و بازیکنان مدام در حال رفت و آمد هستند. طبق صحبتی که با هیئت مدیره محترم و مدیرعامل آقای معمایی و مسئولان استانی داشتیم،انشالله که امسال یک تیم در خور شأن مردم مشهد ببندیم. بستن تیم کار سختی است. ما بخش خصوصی هستیم و در لیگ برتر سه تیم در بخش خصوصی وجود دارند. شهرخودرو، نساجی مازندران و تراکتور و ما توان رقابت با تیم های دولتی را نداریم ولی این دلیل نمی‌شود پا پس بکشیم و می‌خواهیم با کار بهتر کمبودها را جبران کنیم که انشاءالله اتفاقات خوبی بیفتد ولی کار سختی داریم و نسبت به بضاعتمان باید بتوانیم جایگاه مان را تعریف کنیم. نه می خواهیم قول بیهوده بدهیم و نه می خواهیم توان خودمان را کتمان کنیم ولی قصدمان این است بر مبنای آنچه که داریم عمل کنیم که امیدوارم این اتفاق بیفتد. 


وی در خصوص شروع تمرینات اضافه کرد: ۴,۵ روز است کار را شروع کرده ایم و یکسری بچه ها هنوز به جمع ما اضافه نشده اند که من با باشگاه صحبت کردم که با آن ها شدیداً برخورد شود چون همه آن ها قرارداد دارند و باید در تمرینات حاضر شوند.

 


وی در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: جا دارد   از آقای فلاح مدیر عامل فجرسپاسی تشکر کنم که کمال همکاری را با تیم ما و آقای معمایی داشت زیرا ناگهان دیدیم ۶ بازیکن گفتند ما سرباز می شویم، مگر چنین چیزی می شود؟ خیلی جالب است بازیکنانی که تا یک سال پیش آرزویشان این بود که اسمشان در لیگ برتر مطرح شود فیلشان یاد هندوستان کرده و خیلی جالب است که همه آنها یک چیز می گویند و به مشکل خانوادگی اشاره می کنند. انگار که تا سال گذشته هیچ مشکلی نبوده و در این برهه برایشان مشکل خانوادگی پیش آمده. زمانی که آمدند قرارداد های سه ساله بستند این مشکلات نبوده؟ به نظر من بازیکن و باشگاه لازم و ملزوم یکدیگر هستند و به هم تعهد دارند و در قبالش بازیکن به پولی که نسبت به قراردادش می گیرد متعهد است و باشگاه باید در تلاش باشد شرایط را برای بازیکنان مهیا کند و بازیکن هم باید تمام وجودش را بگذارد. در خیلی از مسائل از جمله پرداختی ها ما ادعای حرفه‌ای بودن داریم ولی در مسائل دیگر حرفه ای نیستیم. من به عنوان مربی نمی توانم طرفدار باشگاه باشم و از  منافع بازیکن چشم پوشی کنم یا اینکه طرفدار بازیکن باشم و صلاح دید باشگاه را در نظر نگیرم زیرا باید هر دو در یک مسیر قدم بردارند و انتظاری که تماشاگر دارد را برآورده کنند. 


مهاجری در خصوص شایعه خرید امتیاز شهر خودرو توسط تیم بادران توضیح داد: خودتان دارید می بینید که ما داریم کارمان را انجام می‌دهیم و باشگاه و هیات مدیره نیز کار خودش را انجام می دهد و متاسفانه این مسائل شیطنت هایی است که انجام می شود تا تمرکز ما بهم بریزد. یک سری ها کارهایی انجام می دهند که تیم در مسیر خودش قرار نگیرد و به نظرم مردم مشهد باهوش تر از این هستند که در دام این مسائل بیفتند.

 

ما با مدیرعامل محترم و هیأت مدیره صحبت کردیم و الان هم داریم کارمان را انجام می‌دهیم و جلسات خوبی در مشهد با هیئت فوتبال، اداره کل تربیت بدنی و نماینده مجلس آقای پژمانفر داشتیم و امیدوارم همه دست به هم بدهند تا بتوانیم یک خروجی خوب برای مردم مشهد داشته باشیم.

دیدگاه‌ها