کد خبر : 1779331 | 21 شهریور 1400 ساعت 11:59 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

روستایی؛ پرس کافی نیست گل بزن(عکس)

مهاجم باتجربه پیکان انگیزه زیادی برای شروع لیگ بیست و یکم دارد.

روستایی؛ پرس کافی نیست گل بزن(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیر روستایی که فصل گذشته به صورت قرضی در پیکان توپ می زد، در نقل و انتقالات تابستانی برای فسخ قراردادش با پرسپولیس اقدامات زیادی انجام داد و در نهایت وقتی دید شرایط برای بازگشتش به جمع سرخ های پایتخت مهیا نیست تصمیم به جدایی گرفت.


روستایی حالا دوباره به پیکان تهران پیوسته و فصل جدید رانیز در جمع خودروسازان خواهد بود. این مهاجم تکنیکی و سرعتی فصل گذشته به خاطر پست بازی اش در پیکان چندان در امر گلزنی موفق نبود اما یکی از بازیکنان موثر خودروسازان لقب گرفت.

 


حالا اما با توجه به حضور مجتبی حسینی در پیکان و تغییر سیستم بازی این تیم، روستایی به عنوان مهاجم نوک کارش را جلو می برد و این دقیقا پستی است که او دوستش دارد. روستایی در بازی دوستانه پیکان و گل گهر هم یک نیمه برای خودروسازان به میدان رفت و با اینکه در امر پرس و عقب نگه داشتن مدافعان حریف موفق ظاهر شد، اما یکی دو فرصت خوب گلزنی به دست آورد که نتوانست از آنها استفاده کند.


مهاجم پیکانی ها حالا باید توانش را بیشتر به کاربگیرد تا بتواند در امر گلزنی هم موفق باشد و ضمن تکمیل ویژگی های فوتبالی خود روزهای بهتری را در ترکیب پیکان تجربه کند.

 

دیدگاه‌ها