کد خبر : 1779563 | 22 شهریور 1400 ساعت 12:35 | 29.9K بازدید | 6 دیدگاه

رقابت یونایتد، بارسا و بایرن برای جذب هافبک لایپزیش

منچستریونایتد آماده است تا با بارسلونا و یوونتوس برای جذب دنی اولمو، هافبک لایپزیش، رقابت کند.

رقابت یونایتد، بارسا و بایرن برای جذب هافبک لایپزیش

به گزارش "ورزش سه"، هافبک هجومی لایپزیش که قیمت او حدود 60 میلیون پوند تخمین زده می‌شود، در این تابستان بارها به بارسا لینک شده بود و حتی پیشنهاد 50 میلیون پوندی در روز پایانی نقل و انتقالات نیز از سوی این باشگاه ارائه شد اما باشگاه آلمانی این پیشنهاد را رد کرد.

حالا روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که یونایتد و بایرن مونیخ، قهرمان بوندسلیگا، نیز به این رقابت برای جذب بازیکن تیم ملی اسپانیا اضافه شده‌اند. این در حالی است که امکان دارد این بازیکن حتی در ماه ژانویه نیز از لایپزیش جدا شود چرا که مدیران این باشگاه آماده هستند تا در صورت دریافت پیشنهادی قابل توجه، او را به فروش برسانند.

 

1643419

 

اولمو پیش از این در فاصله سال‌های 2007 تا 2014 در آکادمی معروف باشگاه بارسلونا توپ زده از احتمال بازگشت به این باشگاه استقبال کرده بود اما در نهایت لایپزیش اجازه نهایی شدن این انتقال را صادر نکرد. انعطاف پذیری اولمو در میدان باعث شده که او به گزینه‌ای قابل توجه برای مربیان تبدیل شود. او می‌تواند علاوه بر پست هافبک، به عنوان وینگر در خط حمله دونفره یا بازیکنی با ذهنیت هجومی در خط میانی چهار یا پنج نفره به میدان برود.

یونایتد گزینه‌های زیادی را در خط حمله و بازیکنان هجومی در اختیار دارد اما به جز برونو فرناندز پرتغالی، هیچ بازیکنی در فهرست این تیم دیده نمی‌شود که بتواند به عنوان بازیکن شماره 10 در ترکیب این تیم به میدان برود.

از سوی دیگر علیرغم علاقه این بازیکن به بارسا، اولمو در طول دو فصل گذشته عملکرد درخشانی را تحت هدایت یولیان ناگلزمان ارائه کرد و حضور این مربی روی نیمکت مربیگری بایرن مونیخ ممکن است کفه ترازو را به نفع مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا سنگین کند.

دیدگاه‌ها