کد خبر : 1779651 | 22 شهریور 1400 ساعت 21:35 | 19.4K بازدید | 3 دیدگاه

حامد لک منتظر بازی‌هایی که دوستش دارد!(عکس)

دروازه‌بان پرسپولیس امیدوار به درخشش در بازی فردا شب مقابل استقلال تاجیکستان است.

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک که سال گذشته پس از پیوستن به پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان به میدان رفت و عملکرد فراتر از انتظاری و نقش مهمی در صعودشان به فینال آسیا داشت، امیدوار است این مسیر و نمایش فصل گذشته را دوباره با پیراهن سرخ‌پوشان تکرار کند و از بازی با استقلال تاجیکستان بازهم روند خوب قبلی را ادامه دهد.

 

استقلال دوشنبه در بهترین شرایط میزبان پرسپولیس است؛ آنها پس از صدرنشینی در گروه A لیگ قهرمانان آسیا بالاتر از الهلال عربستان ایستادند، در هشت مسابقه اخیرشان در لیگ تاجیسکتان شرایط فوق‌العاده‌ای داشتند و در ۸ بازی توانسته‌اند ۳۳ گل به ثمر رسانند که همین مسئله می‌تواند حامد لک را به دردسر بیاندازد.

 

استقلال تاجیکستان در حال حاضر صدرنشین لیگ این کشور است، در حالی راهی مرحله حذفی آسیا شده که در دور گروهی لیگ قهرمانان ۱۰ گل به ثمر رساند که چهار گل را در یک مسابقه برابر تیم پُرقدرت الهلال عربستان زد. این اتفاقات نشان می‌دهد دروازه‌بان پرسپولیس بدون شک کار راحتی در بازی فردا شب نخواهد داشت.

 

حامد لک که سال گذشته به‌عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان معرفی شد، دوباره باید در رقابت‌های آسیایی که خاطره خوشی با تراکتور و پرسپولیس از آن به یادگار دارد، به میدان برود و انگیزه زیادی دارد تا فردا شب یکی از بهترین‌های تیمش مقابل خط حمله پرقدرت استقلال تاجیکستان باشد.

 

لک که در یک‌سال اخیر ۲۵ کلین‌شیت در رقابت‌های داخلی و آسیایی برای پرسپولیس داشته، در تمرینات اخیر تیمش با روحیه بالایی مشغول به کار بوده تا نشان بدهد آماده بازی حساس برابر نماینده تاجیکستان است.

 

1643549

دیدگاه‌ها