کد خبر : 1779704 | 23 شهریور 1400 ساعت 02:23 | 80.8K بازدید | 2 دیدگاه

شب درخشان علیپور در لیگ پرتغال

ماریتیمو با نمایش تاثیرگذار مهاجم ایرانی‌اش به تساوی مقابل آروکا رسید.

شب درخشان علیپور در لیگ پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته پنجم  لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ماریتیمو در حالی که علی علیپور را مثل همیشه در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب در استادیوم دوس باریروس به مصاف آروکا رده شانزدهمی رفت.

 

آروکا بازی را بهتر از یاران علیپور شروع کرد و در دقیقه ۸ موفق به گلزنی شد، اما ماریتیمو که نمی‌خواست دومین شکست پیاپی فصل را داشته باشد، رو به بازی هجومی آورد و با حرکت مهاجم ایرانی‌اش به گل رسید.

 

علی علیپور که در این فصل بیشتر فرصت بازی به دست آورده و در دیدارهای اخیرشان یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در دقیقه ۳۵ بازی شوت محکمی به سمت دروازه آروکا زد که ریباند این توپ را ریکاردینیو تبدیل به گل کرد.

 

ماریتیمو در دقیقه ۶+۴۵ یک گل زد که بازبینی ویدئویی صحنه آن را مردود کرد، اما لحظاتی بعد این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که علی علیپور با فریب دروازه‌بان آروکا توپ را به جهت مخالفت و سمت چپ زد تا تیمش را با برتری ۲ بر یک به رختکن بفرستد.

 

1643632

 

در نیمه دوم آروکا مالکیت توپ بیشتری در اختیار داشت و فرصت‌های گلزنی بیشتری هم به وجود آورد که توانست در دقیقه ۸۲ توسط سیلوا به گل تساوی دست یابد و این مسابقه با تساوی خاتمه پیدا کند.

 

یاران علیپور که پیش از این در چهار مسابقه دو باخت، یک مساوی و یک پیروزی داشتند، در دیدار مقابل آروکا به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند تا ۵ امتیازی شوند و در جایگاه یازدهم جدول لیگ برتر پرتغال بایستند.

دیدگاه‌ها