کد خبر : 1779729 | 23 شهریور 1400 ساعت 09:53 | 30.3K بازدید | 4 دیدگاه

افزایش فشارها بر واران با حضور رونالدو در یونایتد

با جذب کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، خط حمله منچستریونایتد بسیار زهرآگین شده و همین کار رافائل واران را برای بهبود شرایط خط دفاعی این تیم بیش از پیش مهم کرده است.

افزایش فشارها بر واران با حضور رونالدو در یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو موفق شد در اولین دیدار خود پس از بازگشت به جمع شیاطین سرخ در جریان پیروزی برابر نیوکاسل دبل کند. حضور این بازیکن در بین ستاره‌های هجومی یونایتد چون میسون گرینوود، جیدون سانچو، برونو فرناندز، مارکوس رشفورد و پل پوگبا باعث شده که این تیم بیش از پیش ترسناک شود.

به نظر نمی‌ رسد که امسال ابهام زیادی درباره خط حمله یونایتد وجود داشته باشد و آنها می‌توانند برخلاف سال‌های گذشته به راحتی در برابر تیم‌های پایین جدولی که معمولا با آنها مشکل داشتند به پیروزی برسند. نیوکاسل نیز الگوی مشخضی از شرایطی بود که اوله گونار سولسشر این فصل با آن روبرو خواهد شد: دفاعی عمقی که به دنبال ضربه زدن به یونایتد روی ضدحملات است.

 

1643669

 

تیم سولسشر در سال‌های اخیر بارها برابر این سیستم به مشکل خورده و بیشتر ترجیح می‌دهد برابر تیم‌های هجومی بازی کند تا بتواند با خیال آسوده در حملات حاضر شود و این مورد در بازی هفته اول برابر لیدز یونایتد نیز دیده شد. اما نیوکاسل بارها سعی کرد خطراتی را برای تیم نامتعادل یونایتد ایجاد کند که ظاهرا خط دفاعی به قدرتمندی خط حمله خود ندارد.

با حضور لوک شاو و آرون ون بیساکا در حملات، شرایط برای هافبک دفاعی و دفاع میانی دشوار می‌شود. این باعث نگرانی یونایتد است که در سال‌های اخیر سعی کرده کمبود سرعت هری مگوایر را با استفاده از او در یک خط عقب‌تر پوشش دهد. جذب رافائل واران به منظور رفع همین مشکل بود. بازیکن فرانسوی که ترکیبی از سرعت اریک بیلی، توانایی تاکتیکی ویکتور لیندلوف و مهارت سازماندهی هری مگوایر است. واران اعتماد به نفس لازم برای رویارویی با رقبا را دارد و با تجربه خود می‌تواند شرایط را در دفاع منچستریونایتد به اندازه خط حمله این تیم بهبود ببخشد.

دیدگاه‌ها