کد خبر : 1779748 | 23 شهریور 1400 ساعت 11:48 | 48.2K بازدید | 9 دیدگاه

رونالدوی دوم در تمرینات آکادمی منچستریونایتد

پسر کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیم ملی پرتغال، پس از بازگشت پدرش به منچستریونایتد، در آکادمی فوتبال این باشگاه حاضر شد.

رونالدوی دوم در تمرینات آکادمی منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن سابق یوونتوس اولین بازی خود با پیراهن یونایتد پس از 12 سال را در دیدار روز شنبه این تیم برابر نیوکاسل انجام داد که با درخشش او و به ثمر رساندن دو گل نیز همراه بود. شاگردان اوله گونار سولسشر با حساب 1-4 در این بازی پیروز شدند و دو گل دیگر بازی را نیز برونو فرناندز و ژسه لینگارد وارد دروازه حریف کردند.

اما او دیگر تنها رونالدوی حاضر در این باشگاه نیست چرا که پسر این بازیکن نیز حالا در تمرینات آکادمی باشگاه حاضر می‌شود. تصویری از کریستیانو رونالدو جونیور در حالی منتشر شده که در کنار پسر نمانیا ماتیچ در مسیر حضور در تمرینات است. این اولین بار نیست که رونالدو جونیور همزمان با پدرش در یک باشگاه به تمرین می‌پردازد و پیش از این شرایط در یوونتوس هم به همین شکل بود.

 

1643718

 

و اگر ذره‌ای از استعداد رونالدو به پسرش رسیده باشد، او زندگی حرفه‌ای طولانی و درخشانی را در پیش خواهد داشت. رونالدو جونیو فقط چند روز پس از تولد 9 سالگی خود برای اولین بار با پیراهن یوونتوس به میدان رفت و موفق شد چهار گل به ثمر برساند. او در اواخیر فصل نیست موفق شد در دیداری برابر سی اس ماریتیمو در 45 دقیقه هفت گل به ثمر برساند.

پیش از این نیز کای رونی، پسر وین رونی، به آکادمی یونایتد ملحق شده بود. هردوی این افراد در گروه سنی یکسانی قرار دارند و این احتمال وجود دارد که هواداران بتوانند بار دیگر شاهد ترکیب رونالدو-رونی در اولدترافورد در آینده‌ای نه چندان دور باشند.

دیدگاه‌ها