کد خبر : 1779773 | 23 شهریور 1400 ساعت 13:04 | 8.1K بازدید | 2 دیدگاه

وینیسیوس: از بچگی طرفدار بنزما بودم

وینیسیوس جونیور، مهاجم جوان رئال مادرید، به تحسین از عملکرد کریم بنزما پرداخته و مدعی شد که از بچگی طرفدار این بازیکن بوده است.

وینیسیوس: از بچگی طرفدار بنزما بودم

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور در جریان پیروزی 2-5 تیمش برابر سلتاویگو موفق شد یک گل روی پاس ارسالی از سوی بنزما به ثمر برساند. مهاجم تیم ملی فرانسه پس از پایان بازی از عملکرد زوج خود در خط حمله تمجید کرده و او را بازیکنی فوق العاده خواند.

مهاجم برزیلی نیز پس از پایان بازی به آ.اس گفت:« با اعتماد به نفسی که دارم همه چیز آسان‌تر است. ما این کار را در تمرینات انجام داده بودیم و من بین دو نیمه به کریم گفتم که اولین توپی که به تو رسید برای من بفرست و من به سمت دروازه خواهم رفت. من آرام بودم، با دروازه‌بان روبرو شدم، منتظر ماندم و توپ را به سمت دیگر انداختم.»

 

1643753

 

بنزما هم در این بازی عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشت و موفق به ثبت هت تریک شد. پنالتی که هت تریک این بازیکن را کامل کرد، روی خطایی به دست آمد که بر وینیسیوس جونیور انجام شده بود. این بازیکن در ادامه اضافه کرد:« بازی با کریم باورنکردنی است. من همیشه از بچگی طرفدار او بودم. او همیشه به من کمک می‌کند. بازی در کنار او باعث افتخار من است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال به حساب می‌آید. من واقعا دوست دارم با او بازی کنم. او همیشه در بیرون و درون زمین با من حرف می‌زند. این موضوع همیشه به من کمک کرده است. او پیش از این بازی به من گفت که باید به او برای گلزنی کمک کنم و من این کار را با گرفتن پنالتی انجام دادم. بنابراین وقتی این خطا روی من صورت گرفت، به او نگاه کردم. می‌دانستم که او پشت توپ قرار گرفته و آن را به گل تبدیل خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها