کد خبر : 1779776 | 23 شهریور 1400 ساعت 13:28 | 57.5K بازدید | 13 دیدگاه

اینجا آمده‌ام که قهرمان و خوشحال باشم

نطق پرشور و آتشین کریستیانو در رختکن یونایتد

کریستیانو رونالدو، بازیکن جدید منچستریونایتد، پیش از بازی این تیم برابر نیوکاسل از هم تیمی‌هایش خواست که برای کسب موفقیت فداکاری کنند.

نطق پرشور و آتشین کریستیانو در رختکن یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره پرتغالی روز شنبه پس از 12 سال بار دیگر با پیراهن منچستریونایتد در اولدترافورد به میدان رفت و موفق شد دو گل نیز به ثمر برساند اما این تنها کار درخشان او نبود چرا که پیش از بازی با انجام صحبت‌های انگیزشی کمک بسیاری به هم تیمی‌های خود کرد.

 

اوله گونار سولسشر گفت که رونالدو شب قبل از انجام این بازی با هم تیمی‌های خود صحبت کرده اما حالا سان مدعی شده که به محتوای این صحبت دست پیدا کرده است. یکی از منابع سان اظهار داشت:« سخنرانی رونالدو بسیار قدرتمند و انرژی دهنده بود. تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی در سکوت گوش می‌دادند. او به هم تیمی‌هایش گفت: من به دو دلیل به منچستریونایتد برگشتم. اول به این دلیل که عاشق این باشگاه هستم. دوم به این دلیل که من عاشق روحیه قهرمانی هستم که در تمامی رده‌های این باشگاه جریان دارد. من اینجا نیامدم تا فقط تشویق کننده باشم. اگر شما می‌خواهید موفق شوید، پس باید از صمیم قلب عاشق این باشگاه باشید. باید برای این باشگاه غذا بخورید، بخوابید و بجنگید. چه بازی کنید، چه بازی نکنید، باید از هم تیمی‌هایتان دفاع کنید و همیشه تمام وجودتان را برای باشگاه بگذارید. من فقط برای قهرمانی اینجا هستم. قهرمانی باعث خوشحالی ما خواهد شد. من می‌خواهم خوشحال باشم، شما هم می‌خواهید؟»

 

1643796

 

رونالدو با تاکید روی این موضوع که یونایتد در طول سال‌‎های پس از جدایی سر الکس فرگوسن دچار زوال شده، به هم تیمی‌هایش گفت که به آنها اعتماد کامل دارد و این بازیکنان از کیفیت لازم برای سلطه دوباره بر لیگ برخوردار هستند.

 

گفته می‌شود صحبت‌های رونالدو با تشویق از سوی بازیکنان همراه شده و به نظر می‌رسیده که تاثیر فوری خود روی آنها را گذاشته است. آنها در دیدار برابر نیوکاسل موفق شدند با نتیجه 1-4 به پیروزی برسند و حالا با روحیه خوبی در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان روبروی یانگ بویز قرار خواهند گرفت.

 

1643758

دیدگاه‌ها