کد خبر : 1779936 | 24 شهریور 1400 ساعت 01:33 | 90.4K بازدید | 49 دیدگاه

فعلا مدعی نیستیم

پیکه: خودمان را فریب ندهیم، بارسا همین است

جرارد پیکه معتقد است داشته های بارسا فعلا همین است ولی در ادامه به تیمی بهتر بدل خواهند شد.

پیکه: خودمان را فریب ندهیم، بارسا همین است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یک بار دیگر برابر بایرن مونیخ تحقیر شد و برای هشتیمن بار در 12 مصافش برابر این تیم در سال های اخیر بازنده میدان را ترک کرد.

بارسا که یک سال پیش هشت گل از بایرن دریافت کرده بود، امشب در خانه نیز سه گل خورد و حرفی برای گفتن نداشت. بارسا در تمام طول بازی حتی یک موقعیت خطرناک هم ایجاد نکرد.

 

 

1644075

 

 

جرارد پیکه مدافع و کاپیتان بارسا در پایان بازی گفت:« فکر می کنم نتیجه سنگینی بود و برای یک بازی خانگی شکست بدی محسوب می شود. در محموع اما نیمه اول نبرد برابری داشتیم و تنها روی یک گل اتفاقی پیش افتادند. فقط خوشحالم که در نیمه دوم، 2 جوان 18 ساله وارد زمین شدند و در نهایت باید قبول کرد که بارسلونا فعلا داشته هایش همین است. اطمینان دارم که در ادامه بهتر خواهیم شد.»

 

 

1644074

 

 

پیکه ادامه داد:« بایرن تیم برتر میدان بود و نباید خودمان را فریب دهیم. خوشبختانه ابتدای فصلیم و همه چیز تازه شروع شده است و پس از بازگشت فاتی، دمبله و آگوئرو، وضعیت مان بهتر می شود. ما قبل از بازی هم تیم دارای شانس پیروزی نبودیم و در لیگ قهرمانان نیز شانس قهرمانی محسوب نمی شویم ولی اهمیتی ندارد. سال قبل چه کسی تصور می کرد چلسی قهرمان شود؟ بایرن تیم منسجمی بود و ما هنوز با استانداردهای یک تیم مدعی فاصله داریم. نباید به دنبال بهانه جویی باشیم و خواهیم دید انتهای فصل کجا قرار خواهیم گرفت.»

 

 

1644093

 

 

سوت ها علیه سرجی روبرتو:« دردآور است چرا که سرجی را خوب می شناسم و هیچکس مثل او عاشق بارسلونا نیست. باید یادآوری کنم که او هرگز یک مدافع کناری نیست و به خاطر بارسا فداکاری کرده و به جای پست اصلی اش یعنی هافبک، تبدیل به مدافع شده است. مردم در واکنش ها مختارند ولی به شخصه برایم سوت های اعتراضی علیه سرجی، بسیار دردناک بود.»

 

 

دیدگاه‌ها