کد خبر : 1780003 | 24 شهریور 1400 ساعت 12:51 | 54.9K بازدید | 7 دیدگاه

آغاز دوباره رویای قدیمی اتلتیکو مادرید

سیمئونه مراقب مهدی طارمی باشد

اتلتیکو مادرید پس از یک سال و هفت ماه بار دیگر در ورزشگاه خانگی خود در حضور هوادارانش لیگ قهرمانان را آغاز می‌کند تا شاید این بار موفق به فتح جام قهرمانی این رقابت‌ها شود.

سیمئونه مراقب مهدی طارمی باشد 

 

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید اولین بازی خود در لیگ قهرمانان را در ورزشگاه وندا متروپولیتانو با حضور هواداران برگزار خواهد کرد. این اولین بازی پس از آن 18 فوریه 2020 جادویی است که این تیم موفق شد مدافع عنوان قهرمانی را که شکست ناپذیر به نظر می‌رسید با تک گل سائول نیگز شکست دهد. این اولین قسمت از حماسی‌ترین رکورد قابل توجه سیمئونه در اروپا بود، حذف تیم یورگن کلوپ.


هر چیزی که پس از این بازی رخ داد به معنای واقعی کلمه دنیا را در شوک فرو برد و باعث شد که هزاران نفر به دلیل شیوع ویروس کرونا پشت درها بمانند. یک قربانی عمومی که در فوتبال به معنای حذف موسیقی متن و جدایی هواداران از تیم‌های محبوبشان بود. این اهمیتی کلیدی برای اتلتیکو داشت، تیمی که بدون روح دنبال کنندگانش درک نمی‌شد. یک سال و هفت ماه گذشته و حالا قرار است هواداران بار دیگر به ورزشگاه برگردند. آنها بار دیگر رویایی را شروع می‌کنند که از آغاز تاسیس این باشگاه به دنبالش بودند و سه بار در یک قدیمی آن قرار گرفتند (و دوبار آن با سیمئونه بوده است).


آغاز دوباره رویای قدیمی که رسیدن به آن بیش از پیش مهم شده است. اتلتیکو در پنج دوره از هشت حضور اخیرش در لیگ قهرمانان حداقل به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده است. هدف آنها این است که از این مرحله عبور کنند و این هدفی دور از دسترس نیست چرا که سیمئونه پیش از این بارها چنین کاری را انجام داده است (او حتی در دو فینال حضور داشته است).

 

1644198


و یکی از بحث‌های اصلی این است که هواداران چطور از آنتوان گریزمان استقبال خواهند کرد. پس از بازگشت این بازیکن در هفته گذشته، این اولین حضور او در متروپولیتانو پس از آخرین باری است که با پیراهن بارسا به این ورزشگاه قدم گذاشت و با سوت‌های هواداران بدرقه شد. بسیاری از هواداران جدایی او از اتلتیکو را فراموش نکرده و نبخشیده‌اند. حالا او حمایت سیمئونه را با خود به همراه دارد. هنوز مشخص نیست که او در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت یا خیر. همه چیز حاکی از این است که این بازی با حضور کوندوگبیا، دی پل یا خود ژائو فلیکس همراه خواهد بود که بازی خاصی را در پیش دارد چرا که او یکی از ستاره‌های سابق بنفیکا به حساب می‌آید و هواداران پورتو علاقه‌ای به این بازیکن ندارند.

 
در بال راست هنوز مشخص نیست که کیه‌ران تریپیه با توجه به مشکل گوارشی قادر به حضور در میدان باشد و احتمالا یورنته در این پست حاضر خواهد بود. سایر بازیکنان حاضر در ترکیب با تکیه بر این افراد انتخاب می‌شوند. در صورت حضور بازیکن انگلیسی در زمین، یورنته می‌تواند به مرکز زمین نقل مکان کرده و در این صورت احتمال حضور کوندوگبیا در زمین کاهش پیدا خواهد کرد. 


 

1644199

ترکیب احتمالی آتلتیکو و پورتو برای بازی امشب

 


در سوی دیگر زمین پورتو قرار دارد که حریفی سختکوش و باتجربه است، به سختی می‌توان شکستش داد و این موضوع را فصل گذشته در برابر چلسی که به آسانی از سد اتلتیکو گذشته بود به نمایش گذاشت. بازیکنان خطرناک این تیم شامل کرونای مکزیکی، لوییس دیاز کلمبیایی و مهدی طارمی، مهاجم ایرانی، آنها هستند.

منبع:موندو دپورتیوو

دیدگاه‌ها