کد خبر : 1780010 | 24 شهریور 1400 ساعت 13:05 | 33.8K بازدید | 25 دیدگاه

جلسه مدیران بارسلونا در نوکمپ تا بامداد

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، شب گذشته و پس از شکست برابر بایرن مونیخ جلسه‌ای را با رافائل یوسته و متئو آلمانی، قائم مقام و مدیر فوتبال باشگاه، برگزار کرد و دیرتر از حالت معمول نوکمپ را ترک کرد.

جلسه مدیران بارسلونا در نوکمپ تا بامداد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ در اولین دیدار از مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان در ورزشگاه نوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 0-3 به سود شاگردان یولیان ناگلزمان به پایان رسید. این شکست باعث شد که هواداران بارسلونا بسیار عصبانی شوند و زنگ خطر برای مدیران تیم نیز به صدا درآید.

این احساس خطر به حدی بود که خوان لاپورتا که در نوکمپ حضور داشت، پس از بازی فورا با رافائل یوسته و متئو آلمانی، قائم مقام و مدیر فوتبال بارسلونا، دیدار کند. این جلسه بین مدیران اصلی باشگاه تا ساعاتی پس از نیمه شب طول کشیده و تقریبا ساعت دو نیمه شب بود که یوسته و آلمانی با یک خودرو از ورزشگاه نوکمپ خارج شدند. لاپورتا کمی دیرتر این ورزشگاه را ترک کرد.

 

1644206

 

تصمیم فوری در این جلسه اتخاذ نشد، بلکه دلایل رسیدن بارسا به این نقطه بررسی شده و فرمول‌هایی برای تغییر مسیر و بازگشت به راه درست از سوی مدیریت باشگاه مدنظر قرار گرفت.

فرد دیگری که ورزشگاه را دیرتر از حالت عادی ترک کرد جرارد پیکه بود که پس از نیمه شب و تقریبا دو ساعت پس از پایان بازی با خودروی شخصی خودش از این ورزشگاه خارج شد اما دلیل حضور این بازیکن در نوکمپ تا دیروقت هنوز مشخص نیست.  

دیدگاه‌ها