کد خبر : 1780022 | 24 شهریور 1400 ساعت 14:57 | 9.7K بازدید | 13 دیدگاه

پدری گونزالس:

گل مولر شانسی بود؛ نیمه اول باید مساوی می‌شد

پدیده جوان بارسا معتقد است نیمه اول بازی با بایرن شایسته شکست نبودند و می توانست ورق برگردد.

گل مولر شانسی بود؛ نیمه اول باید مساوی می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در نوکمپ برابر بایرن مونیخ با سه گل شکست خورد و شروعی بد در لیگ قهرمانان داشت. بارسا در گروهی قرار دارد که بنفیکا و دیناموکیف نیز حاضر هستند و محکوم به پیروزی بر این دو تیم است تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود. بارسا بعید است بتواند بالاتر از بایرن قرار بگیرد.

در بازی دیشب، توماس مولر دقیقه 35 به شکل اتفاقی بایرن را پیش انداخت و در نیمه دوم نیز روبرت لوانوفسکی دقایق 56 و 85 دو گل زد و برتری را پررنگ تر کرد.

 

 

1644093

 

 

پدری گونزالس پدیده 18 ساله بارسا در پایان بازی گفت:« همه چیز سخت و دشوار بود. دوست داشتیم توپ را در اختیار بگیریم ولی نمی توانستیم. بایرن خیلی برتر بود ولی با این وجود شرایط بازی می توانست عوض شود اگر نیمه اول را با تساوی به رختکن می رفتیم. متاسفانه شوت مولر اتفاقی وارد دروازه شد و معتقدم نیمه اول می توانست بدون گل تمام شود.»

 

 

1644021

 

 

پدری ادامه داد:« می دانستیم که بازی سختی خواهد بود. بایرن تیم بزرگی است ولی این تازه شروع فصل است و می توانیم بهتر از اینها باشیم. اشتباهات فردی و تیمی متعددی مرتکب شدیم و باید در ادامه این نقایص برطرف شوند. هنوز تا پایان راه درازی باقی مانده است.»

 

دیدگاه‌ها