کد خبر : 1780079 | 24 شهریور 1400 ساعت 20:25 | 47.1K بازدید | 3 دیدگاه

زمان جدایی گواردیولا از منچسترسیتی مشخص شد

بر اساس ادعای سان پپ گواردیولا در سال 2023 و بعد از اتمام قراردادش با منچسترسیتی از این باشگاه جدا خواهد شد.

زمان جدایی گواردیولا از منچسترسیتی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا دوران موفق و فوق العاده خود در مربیگری را از باشگاه محبوبش یعنی بارسلونا آغاز کرد. او طی چهار فصل حضور در بارسلونا با این تیم به تمام افتخارات ممکن دست یافت و در تاریخ این باشگاه جاودانه شد.

 

بعد از دوران خیره کننده حضور در بارسا گواردیولا تصمیم گرفت چالش جدیدی را تجربه کند و در سال 2013 هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفت. اگرچه سرمربی کاتالان نتوانست بایرن را به قهرمانی اروپا برساند اما توانست سبک جدیدی را به فوتبال آلمان تزریق کنند و برخی معتقد هستند که یکی از دلایل قهرمانی این کشور در جام جهانی 2014 نیز همین موضوع بود.

 

 

1634629

 

 

گواردیولا بعد از سه فصل حضور در بایرن مونیخ باز هم در جستجوی یک چالش جدید، این بار هدایت منچسترسیتی را برعهده گرفت. طی چهار سال گذشته باشگاه انگلیسی با گواردیولا تحول بزرگی را تجربه کرده و در حضور بزرگان سه بار قهرمان لیگ برتر شده است. آن‌ها همچنین فصل گذشته تا آستانه فتح لیگ قهرمانان اروپا نیز پیش رفتند اما نهایتاً در بازی فینال کار را به چلسی واگذار کردند.

 

اما قرارداد گواردیولا با منچسترسیتی تا سال 2023 اعتبار دارد و شایعات زیادی در رابطه با آینده او شنیده می‌شود. در همین راستا سان گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که گواردیولا در سال 2023 از جمع سیتیزن ها جدا خواهد شد و قصد دارد پس از آن چالش حضور در یک تیم ملی را تجربه کند و احتمالا مقصد او حضور در لاروخا و جانشینی لوئیس انریکه در تیم ملی اسپانیا خواهد بود.

دیدگاه‌ها