کد خبر : 1780143 | 25 شهریور 1400 ساعت 01:42 | 14K بازدید | 6 دیدگاه

رودریگو:

نیمه دوم بهتر از اینتر بودیم و به شایستگی بردیم

رودریگو گوئس امشب با گل دقیقه 89 خود رئال را در سن سیرو برنده میدان کرد. رئال دو نیمه متفاوت داشت و در 45 دقیقه دوم مزد برتری اش را گرفت.

نیمه دوم بهتر از اینتر بودیم و به شایستگی بردیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری که نیمه اول تحت تاثیر اینتر قرار داشت و با خوش شانسی دروازه اش بسته ماند، نیمه دوم ورق را عوض کرد و سرانجام با گل دقیقه 88 رودریگو گوئس پیروز میدان لقب گرفت. رودریگو نیمه دوم وارد زمین شده بود و در نهایت زهر خود را ریخت.

 

 

1644425

 

 

ستاره جوان برزیلی در پایان بازی گفت:« خیلی خوشحالم و نتیجه بزرگی بود. تلاشی که به خرج دادیم عظیم بود و مزد برتری مان را گرفتیم. فکر می کنم تاکنون در لیگ قهرمانان هر بار به میدان رفته ام، خوب بازی کرده ام. لیگ قهرمانان برایم جذابیت خاصی دارد و خوشحالم که بازهم به تیم کمک کردم تا پیروز شود.»

 

رودریگو ادامه داد:« پیروزی در بازی اول همیشه مهم است و می دانستیم که بازی در سن سیر دشوار است. اینتر نیمه اول بهتر بود ولی در نیمه دوم کنترل بیشتری بر بازی پیدا کردیم. توانستیم یک نیمه دروازه را بسته نگه داریم و در نیمه دوم با رفع اشتباهات، به تیم بهتر زمین تبدیل شدیم. با توصیه مربی بهتر پرس کردیم و توانستیم برنده شویم.»

 

 

1644430

 

 

حضور در ترکیب ثابت:« طبعا دوست دارم بیشتر بازی کنم ولی تصمیم مربی در درجه اول اهمیت است و من هم احترام می گذارم. سخت تمرین می کنم تا هر زمان نیاز باشد، بتوانم به رئال کمک کنم. بازی در رئال ساده نیست ولی همیشه آماده ام.»

 

دیدگاه‌ها