کد خبر : 1780242 | 25 شهریور 1400 ساعت 16:28 | 53.2K بازدید | 6 دیدگاه

ورنر به وستفالن می رود

جانشین ارلینگ هالند در دورتموند مشخص شد؟

بیلد ادعا کرده است که سران دورتموند روی تیمو ورنر برای جانشینی ارلینگ هالند نظر مثبت دارند.

جانشین ارلینگ هالند در دورتموند مشخص شد؟

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند که از زمان پیوستنش به بوروسیا دورتموند همچنان به درخشش با این تیم ادامه می‌دهد، مورد توجه باشگاه برزگ اروپایی است و با توجه به وجود بند فسخ 75 میلیون یورویی در قراردادش که تابستان آینده قابلیت فعال شدن دارد، گفته می‌شود این آخرین فصل حضور او در جمع زردپوشان وستفالن خواهد بود و این مهاجم نروژی تابستان آینده گام بعدی در دوران حرفه‌ای‌اش را خواهد برداشت.

 

 

1606056

 

 

نشریه آلمانی «بیلد» چاپ برلین در تازه‌ترین گزارش خود مدعی شده که مدیران باشگاه بوروسیا دورتموند، تیمو ورنر مهاجم آلمانی چلسی را به عنوان جانشین هالند در نظر گرفته‌اند و در صورتی که این مهاجم نروژی قصد جدایی از جمع دورتموندی‌ها را داشته باشد، سراغ به خدمت گرفتن مهاجم پیشین لایپزیش خواهند رفت.

هالند 21 ساله که ارزش کنونی‌اش در بازار نقل‌وانتقالات 130 میلیون یوروست و تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد، تاکنون در 66 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 66 گل زده را هم به ثبت رسانده است. از چلسی، منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن، رئال مادرید، بارسلونا و لیورپول به عنوان اصلی‌ترین مشتریان این مهاجم نروژی یاد شده است.

 

 

1642076

 

 

تیمو ورنر هم که تابستان گذشته در ازای پرداخت شدن بند فسخ 47.5 میلیون پوندی‌اش از لایپزیش جدا و با امضای قراردادی پنج ساله به چلسی پیوست، تاکنون در 56 بازی برای آبی‌های لندنی به میدان رفته و 12 گل نیز به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها