کد خبر : 1780267 | 25 شهریور 1400 ساعت 20:05 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

برتری ذوب‌آهن مقابل تیم نصف و نیمه آلومینیوم

تیم فوتبال ذوب آهن در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد میزبان خود آلومینیوم اراک عبور کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال آلومینیوم و ذوب آهن برای آماده سازی بهتر جهت حضور در رقابت های فصل آینده لیگ برتر، امروز و در دیداری دوستانه در استادیوم امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ذوبی ها به پایان رسید. رسول خطیبی و مهدی تارتار که به تازگی هدایت دو تیم آلومینیوم و ذوب آهن را در اختیار گرفته اند، جهت شناخت بیشتر تیم خود و استفاده از مهره های جدید، از تمامی بازیکنان خود استفاده کردند و در نهایت ذوبی ها با نتیجه 3 بر یک از سد آلومینیوم عبور کردند تا مهدی تارتار با ذوب آهن نتیجه خوبی را در اراک کسب کند.

 

 

1644637

 

 

 

ذوب آهن که در فصل نقل و انتقالات حضور فعالی داشت، با جذب 7 بازیکن لیگ برتری پای به زمین مسابقه گذاشت ضمن اینکه بیش از 3 هفته از آغاز تمرینات اصفهانی ها با تارتار می گذرد. در سمت مقابل نیز آلومینیوم با تیمی ناقص و بدون حضور 3 بازیکن اصلی خود که دچار مصدومیت شده اند، به مصاف حریف رفت که این بازی در نهایت با 3 گل به سود ذوب آهن به پایان رسید.

 

در این مسابقه و در دقیقه 13 مرتضی خراسانی روی پاس خالقی فر گل نخست بازی را به ثمر رساند. در دقایق پایانی نیمه نخست و روی حرکت خوب میثم آقایی، اراکی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند ولی حبیب فرعباسی ضربه میلاد فخرالدینی را مهار کرد تا نیمه نخست با یک گل به سود ذوب آهن به پایان برسد.

 

در نیمه دوم نیز ذوبی ها توسط میلاد جهانی و سجاد دانایی به 2 گل دیگر رسیدند و اختلاف را به 3 گل رساندند. در 30 دقیقه پایانی حملات آلومینیوم برای جبران گل های خورده با درخشش گلر ذوب آهن همراه شد و پس از اینکه فرعباسی ضربه ایستگاهی امید سینگ را مهار کرد، در برگشت اراکی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این بار دیگر فرعباسی مغلوب سینگ شد و این بازیکن نخستین گل آلومینیوم را به ثمرر ساند. در نهایت این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان مهدی تارتار به پایان برسد.

 

 

 

1644636

 

 

ترکیب اولیه آلومینیوم:
عرفان اسفندیاری، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، ایمان رازانی، رامتین سلیمان‌زاده، امیر نوری، مصطفی احمدی، اسماعیل شریفات، علیرضا نقی‌زاده و میثم آقایی

 

ترکیب اولیه ذوب آهن:
حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، آرمان قاسمی، سجاد دانایی، مسعود ابراهیم‌زاده، محمد خدابنده‌لو، حسین ابراهیمی، پویا پورعلی،  مرتضی خراسانی و رضا خالقی‌فر

دیدگاه‌ها