کد خبر : 1780270 | 25 شهریور 1400 ساعت 20:24 | 29.4K بازدید | 10 دیدگاه

دعای خبرنگار برزیلی

بررسی شرایط اخراج کومان از سوی مدیران بارسلونا

مارسلو بچلر،خبرنگار برزیلی، مدعی شده که هیئت مدیره بارسلونا در جلسه امروز خود شرایط اخراج رونالد کومان را مورد بررسی قرار داده است.

بررسی شرایط اخراج کومان از سوی مدیران بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سه شنبه در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نوکمپ میزبان بایرن مونیخ بود، دیداری که با شکست 0-3 این تیم به پایان رسید. این بازی یادآوری تلخی از شکست 2-8 سال قبل برابر باشگاه آلمانی در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان بود.

برخی منابع خبری اسپانیا پس از این بازی مدعی شدند که خوان لاپورتا، رییس باشگاه، به همراه قائم مقام و مدیر ورزشی خود تا پاسی از نیمه شب در نوکمپ حضور داشته و شرایط برون رفت از بحران را بررسی کردند.

حالا مارسلو بچلر که مفسر تی ان تی اسپرت و رادیو ایتالیاست و به صورت تخصصی خبرهای پیرامون باشگاه بارسلونا را دنبال و گزارش می‌کند مدعی شده که هیئت مدیره این باشگاه در جریان جلسه امروز احتمال اخراج فوری رونالد کومان از هدایت این تیم را مورد بررسی قرار داده است.

 

1644641

 

گفته می‌شود اخراج مربی هلندی با پرداخت غرامت 12 میلیون یورویی برای آنها همراه خواهد بود اما با این حال بعضی از اعضای هیئت مدیره با این تصمیم موافق بودند. اما بعضی دیگر ترجیح می‌دهند چند هفته صبر کرده و در انتظار پیشرفت شرایط تیم بمانند. به هرحال باید به این نکته نیز توجه کرد که این جلسه به صورت فوری و به طور خاص برای تصمیم گیری درباره آینده کومان برگزار نشده، بلکه تاریخ و زمان برگزاری آن از قبل مشخص شده بود.

هنوز منبع خبری دیگری به این موضوع اشاره نکرده اما مارسلو بچلر به دلیل خبری که پیش از جدایی نیمار از بارسلونا و انتقالش به پاری سن ژرمن از این موضوع منتشر کرده بود، از سوی بسیاری افراد به عنوان منبع قابل اعتنایی درباره حواشی باشگاه بارسلونا شناخته می‌شود.

دیدگاه‌ها