کد خبر : 1780283 | 25 شهریور 1400 ساعت 22:24 | 47.3K بازدید | 3 دیدگاه

کین: فشاری به خاطر جانشینی رونالدو روی من نیست

مویزه کین، مهاجم یوونتوس، تاکید دارد که فشاری به خاطر جانشینی کریستیانو رونالدو بر روی خود احساس نمی‌کند.

کین: فشاری به خاطر جانشینی رونالدو روی من نیست

به گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره پرتغالی در فاصله چند روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی تصمیم گرفت بار دیگر به اولدترافورد برگردد و یوونتوس نیز خیلی زود در تلاش برای جذب جانشین این بازیکن تصمیم گرفت مویزه کین، بازیکن سابق خود، را با قراردادی قرضی به خدمت بگیرد.

حالا کین مدعی شده که نیازی به پر کردن جای خالی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال نداشته و در عوض روی تاثیرگذاری خودش در تورین تمرکز کرده است. این بازیکن در کنفرانس خبری گفت:« من هیچ فشاری برای جانشین رونالدو روی خودم حس نمی‌کنم. من فقط می‌خواهم به تیمی که در آن رشد کردم و لحظات خوبی را پشت سر گذاشتم کمک کنم. من فقط می‌خواهم بازی کنم. هیچ فشاری روی من نیست. با پوشیدن پیراهن یوونتوس احساس مسئولیت می‌کنم.»

 

1644667

 

به نظر نمی‌رسد که کین صرفا برای جانشینی رونالدو به یوونتوس منتقل شده باشد چرا که مینو رایولا، مدیربرنامه این بازیکن، از چند روز قبل در ایتالیا بود و برای انجام این انتقال تلاش می‌کرد. باشگاه ایتالیایی با جدایی رونالدو حالا نبود گلزن را بیش از پیش در خط حمله خود احساس می‌کند و همین باعث شده که بسیاری از این بازیکن انتظار داشته باشند تا پس از بازگشت به یووه بلافاصله درخشش خود را در این تیم آغاز کند.

او تا به حال دو بار با پیراهن بانوی پیر به میدان رفته که هر دو بار به عنوان بازیکن تعویضی بوده است. این بازیکن پیش از این در سال 2019 از یوونتوس جدا شده و به اورتون رفت اما نتوانست در لیگ برتر نیز سازگار شود و به عنوان بازیکن قرضی به پاری سن ژرمن پیوست که 17 گل در 41 بازی در این تیم به ثمر رساند تا بار دیگر توجه مدیران یووه را به خود جلب کند.

دیدگاه‌ها