کد خبر : 1780307 | 26 شهریور 1400 ساعت 09:43 | 102K بازدید | 14 دیدگاه

پیام هواداران سیتی به گواردیولا: به کار خودت بچسب!

هواداران منچسترسیتی از درخواست پپ گواردیولا، سرمربی این تیم، برای حضور پررنگ‌تر در ورزشگاه خشنود نیستند.

پیام هواداران سیتی به گواردیولا: به کار خودت بچسب!

به گزارش "ورزش سه"، پس از این که در جریان بازی منچسترسیتی و لایپزیش در لیگ قهرمانان تنها 38 هزار نفر از ظرفیت 55 هزار نفری ورزشگاه اتحاد پر شد، گواردیولا اعلام کرد که تیمش نیاز به حضور تعداد بیشتری از هواداران در دیدار هفته آینده برابر ساوتهمپتون در لیگ برتر دارد.

اما کوین پارکر، مدیر کل انجمن رسمی هواداران سیتی، از این موضوع استقبال نکرده و از گواردیولا می‌خواهد که شرایط را در نظر بگیرد. او تاکید دارد که مربی اسپانیایی دشواری‌هایی که هواداران با آنها روبرو هستند را درک نمی‌کند.

پارکر در این باره گفت:« حرفی که او زد من را شگفت‌زده کرد. من نمی‌دانم این موضوع چه ربطی به او دارد. او دشواری‌هایی که شاید بعضی از مردم برای حضور در اتحاد در ساعت 8 بعدازظهر روز چهارشنبه با آنها روبرو هستند را درک نمی‌کند. آنها کودکانی دارند که باید مراقب‌شان باشند، شاید قادر به پرداخت هزینه حضور در ورزشگاه نباشند، هنوز مشکلات ویروس کرونا به پایان نرسیده است. من نمی‌دانم او چرا در این باره اظهارنظر کرد.»

 

1644714

 

پارکر ادامه داد:« او مطمئنا بهترین مربی دنیاست اما اگر بخواهم به محترمانه‌ترین شکل بگویم، بهتر است به کار خودش بچسبد. این صحبت‌ها یک شب خوب را تحت الشعاع قرار داد. مردم بیشتر از بازی درباره اظهارات پپ حرف می‌زنند. او عملا حمایت هواداران را زیر سوال برده و این اقدامی ناامیدکننده است. این کار همچنین به سود هواداران سایر تیم‌هاست که از هر فرصتی برای حمله به طرفداران سیتی استفاده می‌کنند.»

پپ گواردیولا چهارشنبه شب و پس از کسب پیروزی درخشان و پر گل برابر لایپزیش در دور اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفته بود:« من دوست دارم افراد بیشتری برای بازی روز شنبه به ورزشگاه بیایند. ما به هواداران بیشتری در شنبه بعدی نیاز داریم، لطفا. چون خسته خواهیم بود. من از همه دعوت می‌کنم که سه ظهر شنبه به ورزشگاه بیایند و بازی را ببینند.»

دیدگاه‌ها