کد خبر : 1780405 | 26 شهریور 1400 ساعت 22:51 | 59.8K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره جوان بایرن، نیمار جدید دنیای فوتبال

جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ، همواره مورد تحسین سایر هم تیمی‌ها و مربیان قرار داشته و به نظر می‌رسد که نیمار بعدی دنیای فوتبال باشد.

ستاره جوان بایرن، نیمار جدید دنیای فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، بوندسلیگا و خصوصا بایرن مونیخ محو تماشای جادوی پای یکی از ارزشمندترین جواهرات فوتبال آلمان شده است. این جواهر جمال موسیالا، هافبک انعطاف پذیر بایرن با قابلیت هجومی، است که تنها 18 سال دارد و به یکی از بازیکنان ثابت ترکیب 11 نفره این تیم تبدیل شده است.

او در چهار بازی ابتدایی فصل دو گل زده و دو پاس گل ارسال کرده و همین شاهدی بر استعداد، درخشش و اعتماد به نفسی است که در پاهای بازیکنی جریان دارد که همین حالا هم با مسوت اوزیل، بازیکن سابق رئال مادرید، مقایسه می‌شود.

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن و تیم ملی آلمان، اعتقاد دارد که او حتی می‌تواند به نیمار بعدی دنیای فوتبال تبدیل شود. یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن، نیز معتقد است که این بازیکن همچنان در تمرینات به یادگیری‌اش ادامه می‌دهد. او در این باره گفت:« شما هرگز احساس نمی‌کنید که انگیزه او کم شده باشد.»

 

1644870

 

هانسی فلیک، سرمربی فعلی تیم ملی آلمان و سرمربی سابق بایرن، که اولین بار در ژوئن 2020 از او در ترکیب این تیم استفاده کرد نیز اضافه می‌کند:« او در نبردهای تک به تک عالی است و فوتبال بسیار جسورانه‌ای را به نمایش می‌گذارد.

موسیالا به دستاوردی رسیده که تعداد کمی از جوانان بایرن موفق به فتح آن شده‌اند: او وارد ترکیب 11 نفره این تیم شده است. توماس مولر شخصا تایید کرده که موسیالا روزی جای او را در ترکیب اصلی بایرن و البته تیم ملی آلمان خواهد گرفت. چرا؟ فاتح جام جهانی 2014 برزیل به همراه تیم ملی آلمان پس از پیروزی 1-4 هفته گذشته برابر لایپزیش گفت:« چون او یک جادوگر است.»

تیمو ورنر، مهاجم آلمانی چلسی، نیز به تحسین این بازیکن پرداخته و مدعی شد که دوست دارد بازی او را تماشا کند. او در این باره اظهار داشت:« او به زمین می‌رود، از بازی لذت می‌برد و هرکاری که دوست داشته باشد انجام می‌دهد. شاید ما باید بار دیگر به تفسیری که از این ورزش داریم برگردیم. می‌توانیم چیزهای بسیاری از بازی روان او یاد بگیریم.»

دیدگاه‌ها