کد خبر : 1780421 | 27 شهریور 1400 ساعت 09:20 | 65.7K بازدید | 13 دیدگاه

افشای قرارداد لئو؛ دستمزد مسی در PSG چقدر است؟

روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده که به جزییات قرارداد لیونل مسی با باشگاه پاری سن ژرمن دست پیدا کرده است.

افشای قرارداد لئو؛ دستمزد مسی در PSG چقدر است؟

به گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره آرژانتینی تابستان امسال پس از کشمکش‌های فراوان در نهایت به عنوان بازیکن آزاد از بارسلونا جدا شده و به باشگاه پاری سن ژرمن پیوست تا ادامه دوران فوتبالش را در این تیم سپری کند.

 

1644961

 

حالا روزنامه اکیپ فرانسه مدعی شده که لئو مسی در صورت حضور کامل در پی اس جی در سه فصل ذکر شده در قراردادش 110 میلیون یورو دریافت می‌کند. بازیکن سابق بارسا در واقع هر فصل 30 میلیون یورو درآمد خالص پس از کسر مالیات از این باشگاه دارد که با دو سال حضور در این تیم به او پرداخت خواهد شد.

 در سال سوم بند وفاداری برای او فعال می‌شود که 10 میلیون یورو به میزان دستمزد او اضافه می‌کند. این بند تنها در صورتی فعال می‌شود که او فصل دوم و سوم را به طور کامل در پاری سن ژرمن سپری کند.

 

1638885

 

میزان مبالغ پرداختی از سوی پاری سن ژرمن و بند وفاداری ذکر شده در قرارداد این بازیکن شبیه به مفاد قرارداد نیمار، ستاره برزیلی این تیم، است که اخیرا قراردادش را تا سال 2025 تمدید کرد، با این تفاوت که بازیکن برزیلی با افزایش سال‌های حضورش در این تیم شاهد افزایش دستمزد نخواهد بود. شرایط نیمار درست برعکس است چرا که گفته می‌شود او با باشگاه به توافق رسیده که در صورت رخ دادن این اتفاق از میزان دستمزدش کاسته شود.

این مبالغ ذکر شده شامل پاداش‌های جمعی و فردی که مسی و پی اس جی ممکن است در طول فصل به آنها دست پیدا کنند نیست و این مبالغ می‌تواند با توجه به دستاوردهای تیم به دستمزد این بازیکن اضافه شود.

اما نکته جالب‌تر اینجاست که یک میلیون از مجموع 30 میلیون پرداختی پی اس جی به مسی از طریق ژتون هواداری پی اس جی صورت می‌گیرد که در واقع رمز ارز این باشگاه است. این روش پرداخت سودی بین 35 تا 30 میلیون یورو در هر فصل برای باشگاه فرانسوی به همراه دارد.

دیدگاه‌ها