کد خبر : 1780422 | 27 شهریور 1400 ساعت 09:42 | 13K بازدید | 3 دیدگاه

توخل: خوشحالم کین به منچسترسیتی نرفت

توماس توخل، سرمربی چلسی، خوشحال است که هری کین پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت در تاتنهام مانده است.

توخل: خوشحالم کین به منچسترسیتی نرفت

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن تیم ملی انگلیس قصد داشت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از تاتنهام جدا شده و به جمع شاگردان پپ گواردیولا اضافه شود. او حتی در تمرینات پیش فصل نیز حاضر نشد تا به مدیران تاتنهام فشار بیاورد اما در نهایت تصمیم گرفت بار دیگر به حضورش در باشگاه لندنی ادامه دهد.

توخل می‌گوید که از چنین اتفاقی به عنوان یک هوادار خوشحال است، هرچند  دوست ندارد به عنوان یک مربی با این بازیکن روبرو شود. سرمربی آلمانی در این باره به خبرنگاران گفت:« من فکر می‌کردم کین به سیتی خواهد رفت. نترسیده بودم اما اگر چنین اتفاقی رخ می‌داد دوست داشتم بدانم که سبک بازی منچسترسیتی دچار چه تغییری می‌شد. ما از هیچکسی نمی‌ترسیم. ما هر تیمی را می‌پذیریم و می‌دانیم منچسترسیتی، منچستریونایتد و لیورپول تیم‌های قدرتمندی هستند که بازیکنان قوی در اختیار دارند. آنها به دنبال کسب جام هستند و طبیعی است که خواهان جذب بهترین بازیکنان باشند و من فکر می‌کردم کین هم به سیتی ملحق شود. »

 

1644890

 

او در ادامه اضافه کرد:« از یک سو خوشحال بودم که کین در تاتنهام ماند چون این که بازیکنان تک باشگاهی در فوتبال حضور داشته باشند جذاب است و هری کین و تاتنهام چنین ارتباطی با یکدیگر دارند. این موضوع حتی برای من که هرگز هیچ ارتباطی با تاتنهام نداشته‌ام نیز مهم است. وقتی به تاتنهام در یک دهه گذشته فکر می‌کنم نام هری کین به ذهنم خطور می‌کند و این اتفاق خوبی است. درست مانند این که وقتی به لیونل مسی فکر می‌کنید سریعا بارسلونا در ذهن شما پدیدار می‌شود.بنابراین از این نظر به عنوان یک هوادار خوشحال هستم.»

دیدگاه‌ها