کد خبر : 1780431 | 27 شهریور 1400 ساعت 10:30 | 26.5K بازدید | 8 دیدگاه

کریستوفر کنت؛ کوتاه قامت اما موثر (عکس)

روز گذشته و در بازی دوستانه سپاهان در برابر نساجی ابتدا کریستوفر دروازه بان اتریشی در ترکیب تیم اصفهانی به میدان آمد.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در پایان فصل گذشته سید پیام نیازمند مرد شماره یک خود را به دلیل حضور در تیم پورتیموننزه از دست داد و در حالی که صحبت از حضور دروازه بانانی چون سید حسین حسینی – رشید مظاهری و ... در اصفهان بود باشگاه ابتدا مرتضی منصوری را با نیما میرزازاد دروازه بان نساجی معاوضه کرد و در ادامه کریستوفر گلر اتریشی را به خدمت گرفت. 

 

نکته جالب توجه در بازی دوستانه سپاهان در برابر نساجی قد و قامت گلر اتریشی بود. در عکس تیمی سپاهان مشخص است او هم قد و اندازه امید نورافکن است که این قد و قامت برای گلری خیلی ایده آل نیست اما کریستوفر در جریان بازی واکنش های خوبی حتی روی توپ های هوایی داشت. او در یکی دو صحنه به مهاجمان نساجی اجازه نداد دروازه سپاهان را باز کنند. 

 

دروازه سپاهان در این بازی دوستانه تنها یک بار از روی نقطه پنالتی و در نیمه دوم باز شد و زمانی بود که نیما میرزازاد درون دروازه تیم اصفهانی قرار داشت. دروازه بان گیلانی سپاهان یکی دو روز پیش در مصاحبه ای عنوان کرده بود دوست دارد مرد شماره یک سپاهان باشد و در این راستا تلاش خود را بکار خواهد گرفت که در ترکیب ابتدایی سپاهان به میدان بیاید. اما همان طور که اشاره شد دیروز کادر فنی تیم سپاهان ابتدا به گلر اتریشی بازی داد.

 

1644906

 

1644905

دیدگاه‌ها