کد خبر : 1780450 | 27 شهریور 1400 ساعت 11:44 | 7.7K بازدید | 18 دیدگاه

مرزبان:بازیکنانی گرفتیم که شخصیت بزرگی داشتند

علیرضا مرزبان، مربی سپاهان معتقد است تیمش در نقل و انتقالات ریخت و پاش نکرده و هجمه‌های وارد به این تیم درست نیست.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان پس از دیدار دوستانه با نساجی در روز گذشته برگزار شد و با پیروزی زردپوشان پایان یافت، با خبرنگاران گفت و گو کرد.


او در مورد اهداف سپاهان در فصل پیش رو گفت: طبیعتا تیمی که توانسته فصل قبل ۶۵ امتیاز بگیرد هدفمند دوباره باید به طرف جلو حرکت کند. ما می‌دانیم که ما تنها مدعی قهرمانی نیستیم بلکه تیم‌های دیگر هم هستند که کیفیت بزرگی دارند و ما باید روی هر بازی تمرکز بالا داشته باشیم و باید بازی به بازی جلو رویم و دیدار امروز که چهار بر یک شد، بحث این بود که بازیکنان احساس بهتری پیدا کنند چون ما در دوران بدن‌سازی انتظار زیادی نداریم ولی کیفیت کاری و همبستگی‌ای که بازیکنان دارند به ما کمک می‌کند و نشان می‌دهد واقعا متحد هستند.

 

 

مرزبان در خصوص حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: آسیا طبیعتا انگیزه بهتری هم به بازیکنان می‌دهد و ما این مسئله را فاکتور منفی نمی‌بینیم بلکه وقتی بازیکنان می‌توانند در آسیا بازی کنند و شرایط خودشان را تغییر دهند در دید همه باشند؛ ما فلسفه کاری‌مان را هم به این جهت بردیم که بتوانیم در هر پست دو بازیکن خیلی خوب داشته باشیم که بتوانیم به بازیکنان‌مان به اندازه کافی استراحت دهیم و هدفمند کار می‌کنیم و روی خط خوبی هستیم.

 

او در خصوص نقل و انتقالات سپاهان گفت: ما سه تا بازیکن ملی پوش را از دست دادیم و بحثی هست که می‌گویند سپاهان ریخت و پاش کرده و این واقعیت ندارد. این فرار به طرف جلو است و ما کاپیتان و گلر تیم ملی را از دست دادیم، محبی را به عنوان بازیکن تیم ملی از دست دادیم و به جای آنها سه بازیکن جدید گرفتیم و بازیکنانی که انتخاب کردیم فلسفه کاری ما را می‌پذیرند و می‌دانند ما چه می‌خواهیم و به خاطر بازیکنانی که گرفتیم بسیار خوشحالیم؛ آنها از نظر شخصیتی هم بازیکنان بزرگی هستند.

مربی سپاهان در مورد هجمه‌های وارده به تیم‌های صنعتی و مشخصا سپاهان گفت: در فوتبال دنیا این طور است که وقتی شما هدف‌های بزرگی را دنبال می‌کنید، طبیعتا باید بازیکنانی را بگیرید که بتوانید به آن اهداف برسید. هدف بزرگ احتیاج به تکامل تیمی دارد و ما احساس خوبی به تیم داریم و می‌خواهیم نماینده خوبی برای ایران در آسیا باشیم و آبرو داری کنیم و سعی کردیم بازیکنانی به خدمت بگیریم که این کیفیت را دارند.

دیدگاه‌ها