کد خبر : 1780485 | 27 شهریور 1400 ساعت 13:49 | 35.6K بازدید | 5 دیدگاه

اولین بازی در آلمان بعد از سه و نیم سال

مسوت اوزیل؛ از او خوشتان نمی‌آید؟(عکس)

مسوت اوزیل پس از سه سال و نیم برای اولین بار در خاک آلمان به میدان رفت و با سوت‌های اعتراضی هواداران روبرو شد اما به نظر می‌رسد که در استانبول به آرامش درونی رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، مطمئنا مسوت اوزیل شایسته چنین رفتاری در شهر فرانکفورت نبود. ظاهرا بعضی از هواداران هنوز او را به خاطر نحوه کناره‌گیری‌اش از تیم ملی آلمان نبخشیده‌اند، در غیر این صورت نباید صدای سوت‌های بلند در هنگام تعویض این بازیکن در جریان تساوی 1-1 برابر اینتراخت فرانکفورت شنیده می‌شد. فنرباغچه در این بازی در دقیقه 92 پنالتی را از دست داد تا فرصت پیروزی و کسب سه امتیاز را از خود بگیرد.


اوزیل در این بازی پس از سه سال و نیم بار دیگر در خاک آلمان به میدان رفت. این بازیکن 32 ساله چهره شاخص این بازی بود که در برابر 25 هزار هوادار آلمانی حاضر در ورزشگاه به زمین رفت و در حین ایستادن پشت ضربه کرنر، موجی از لیوان‌ها به سمت او پرتاب شد. این در حالی بود که در طرف دیگر هواداران فنرباغچه نمی‌توانستند از سلفی گرفتن با این بازیکن دست بردارند.


بازیکن سابق شالکه، وردربرمن، رئال مادرید و آرسنال با این فراز و نشیب‌ها در طول دوران حرفه‌ای خود آشنا بوده است. عکسی که پیش از جام جهانی 2018 از حضور او در کنار رجب طیب اردوغان منتشر شد و نامه کناره‌گیری از تیم ملی با اتهام نژادپرستی به مدیران فدراسیون آلمان باعث شد که فوتبال این کشور در مقابل او قرار بگیرد.

 

 

1645015

 

1645016

 

1645014


به نظر می‌رسد که انتقال او به فنرباغچه در زمستان سال گذشته به این بازیکن کمک کرده تا بار دیگر به آرامش درونی دست پیدا کند. با این حال اوزیل در دیدار برابر اینتراخت فرانفکورت نشان داد که هنوز از توانایی بالایی برخوردار است و موفق شد تک گل تیمش در این بازی را نیز به ثمر برساند. این گل در واقع تنها بیانیه اوزیل در بازگشت به آلمان بود. او پس از بازی هیچ مصاحبه‌ای انجام داد و خیلی زود در صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی نوشت:« می‌توانستیم امتیاز بیشتری کسب کنیم اما با وجود تمامی اتفاقات، یک امتیاز مهم به دست آوردیم.»


اوزیل حالا در تیمی بازی می‌کند که از بچگی طرفدارش بوده است. ویتور پریرا، سرمربی این تیم، نیز او را در پستی به کار می‌گیرد که پیش از این یواخیم لوو، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، از او در همان پست استفاده می‌کرد: هافبک چپ نزدیک به مناطق هجومی که به نوعی همان وینگر چپ است که در میانه زمین نیز حضور پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ها