کد خبر : 1780548 | 27 شهریور 1400 ساعت 18:48 | 146.2K بازدید | 322 دیدگاه

آجرلو مدیرعامل احتمالی آبی پوشان؛

فوری: پایان کار احمد مددی در استقلال

مدیرعامل استقلال از سمت خود استعفا داد و این استعفا مورد تایید وزیر ورزش قرار گرفت.

فوری: پایان کار احمد مددی در استقلال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش و اعتراض های گسترده ای که این هواداران ناراضی به عملکرد احمد مددی داشتند، احمد مددی در جلسه ای فوق العاده با مدیران وزارت ورزش شرکت کرد و در نهایت استعفای کتبی خود را از مدیریت استقلال ارائه کرد.


مددی که چهارشنبه شب در مصاحبه تلویزیونی صحبت های تندی را علیه فرهاد مجیدی بر زبان آورد با اعتراض های شدید هواداران در فضای مجازی مواجه شد. او در شرایطی که گفته می شد قصد برکناری مجیدی را دارد امروز جمعیت کثیری از هواداران استقلال را مشاهده کرد که با تجمع مقابل در وزارت ورزش علیه او و سایر مدیران باشگاه شعار می دهند.


در نهایت اتفاقات امروز سبب شد تا مددی به وزارت ورزش برود و در جلسه فوق العاده با مدیران وزارتخانه استعفای کتبی اش را ارائه کند که این استعفا با موافقت وزیر ورزش هم روبه رو شد.


مدیرعامل استقلال طی ماه های گذشته با اعتراض های شدید هواداران مواجه شده بود و در نهایت با وجود تلاش هایی که برای بقا در سمتش داشت اما نتوانست روی صندی مدیریت بنشیند و عطای ماندن را به لقایش بخشید.


مدیرعامل پیشین استقلال حتی به جلسه هیات مدیره ای که قرار بود در آن عملکرد مجیدی مورد بررسی قرار بگیرد هم نرسید تا با این حساب بحث های پیش آمده درباره جدایی فرهاد از کادرفنی هم تقریبا منتفی شود‌.


طی روزهای گذشته زمزمه های زیادی درباره تغییر در مدیریت استقلال به گوش می رسید که حالا با جدایی مددی این مساله شکل جدی به خود گرفت.


حالا وزیر ورزش باید سریع تر مدیرعامل جدید باشگاه را انتخاب کند. در این خصوص گفته می‌شود مصطفی آجورلو، مدیرعامل پیشین باشگاه‌های پاس تهران استیل آذین و تراکتور تبریز جدی‌ترین گزینه برای جانشینی احمد مددی در سمت مدیرعاملی استقلال است.

دیدگاه‌ها