کد خبر : 1780550 | 27 شهریور 1400 ساعت 19:08 | 22K بازدید | 1 دیدگاه

بروزرسانی پوچتینو درباره وضعیت امباپه و راموس

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، درباره وضعیت آسیب دیدگی کیلیان امباپه و سرخیو راموس صحبت کرد.

بروزرسانی پوچتینو درباره وضعیت امباپه و راموس

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت های لیگ یک فرانسه فردا شب در چارچوب حساس‌ترین بازی هفته ششم به مصاف لیون خواهد رفت. پاری‌سن‌ژرمن اواسط هفته گذشته یک تساوی ناامیدکننده را در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد و با نتیجه 1-1 برابر کلوب بروژ متوقف شد. با این حال قطعا شاگردان مائوریسیو پوچتینو برای دیدار فردا شب و پیروزی در آن از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

 

 

1645150

 

 

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن، در جریان دیدار برای کلوب بروژ دچار مصدومیت شد. در همین راستا مائوریسیو پوچتینو در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر لیون درباره وضعیت امباپه گفت: " کیلیان صبح امروز با تیم تمرین کرد. با این حال ما فردا وضعیت او را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا ببینیم آیا می‌تواند برای دیدار با لیون آماده باشد یا خیر."

 

توقف در برابر کلوب بروژ: "ما می‌دانیم که در برابر بروژ فاقد استحکام لازم بودیم اما این بدان معنا نیست که چنین نمایشی در بازی‌های دیگر نیز تکرار می‌شود. ما می‌دانیم که در هر مسابقه امکان آزمایش سیستم های مختلف وجود دارد."

 

 

1645145

 

 

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن، اخیراً صحبت های جالبی را در مورد لیونل مسی مطرح کرده و مدعی شده بود که از او باید در برابر مصدومیت محافظت شود. پوچتینو در این باره گفت: "آیا داوران باید از لیونل مسی محافظت کنند؟ من در مورد صحبت‌های لئوناردو حرفی نمی‌زنم. او در این باره صحبت کرده است. مسی آرام است و می‌داند که می‌تواند اولین بازی خود را مقابل هواداران انجام دهد."

 

وضعیت آمادگی راموس: "مشخص نیست که دقیقاً چه زمانی او را در اختیار خواهیم داشت. هنوز نمی توانیم زمان دقیقی در این باره اعلام کنیم اما امیدوارم که راموس را به زودی در اختیار داشته باشیم. او شرایط خوبی دارد و آرام است و ما خوشبین هستیم. او ریکاوری خود ادامه می دهد و البته که دوست دارد بازی کند. ما امیدواریم که راموس در اسرع وقت بتواند به میدان برود."

 

 

1645149

دیدگاه‌ها