کد خبر : 1780575 | 27 شهریور 1400 ساعت 21:01 | 99.2K بازدید | 49 دیدگاه

فارسی بلد نیستم و نمی‌دانستم در استوری چه نوشته بود

توضیح مهم دروازه‌بان اتریشی سپاهان به هواداران پرسپولیس

دروازه‌بان خارجی سپاهان می‌گوید قصد توهین به هواداران پرسپولیس را نداشته است.

 توضیح مهم دروازه‌بان اتریشی سپاهان به هواداران پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس امروز نسبت به انتشار یک استوری در اینستاگرام کریستوفر نت، دروازه‌بان جدید سپاهان که نسبت به آنها توهین داشت، بیانیه‌ای صادر و شکایت کرده بود.

 

اکنون کریستوفر نت در این باره توضیح می‌دهد: از زمانی که بنده وارد ایران شدم و با سپاهان قرارداد بستم، فقط ۱۲ ساعت طول کشید که طی این مدت با سیل پیام‌های تبریک در اینستاگرام مواجه شدم و تمام آنها از طرف صفحات هواداری سپاهان یا دیگر صفحات مجازی را در استوری خودم بازنشر کردم.

 

او ادامه داد: من زبان فارسی را بلد نیستم و اصلا نمی‌دانم چه جملاتی برای من نوشته شده بود که بخاطر همین، علاوه بر پیام‌های انگلیسی که برای بنده می‌آمد، پیام‌های فارسی را هم بازنشر کردم. این احتمال وجود دارد که در بین آن استوری‌ها، تصویری هم باشد که موجب کدورت خاطر هواداران پرسپولیس شده باشد و لازم است آنها این نکته را بدانند که هیچ قصدی برای بی‌احترامی به آنها نبوده و هیچ اراده‌ی قبلی وجود نداشته است.

 

دروازه‌بان جدید سپاهان اضافه کرد: باشگاه سپاهان بخاطر بازنشر کردن آن پیام، به بنده تذکر داد و همان پیام نیز پس از ۳۰ ثانیه یا یک دقیقه حذف شد و هیچ قصد و غرضی نبود و وقتی از آن پیام مطلع شدم، سریعا آن را برداشتم.

 

1644905

 

کریستوفر نت یادآور شد: فوتبال یک بازی دوستانه است و خیال هواداران پرسپولیس راحت باشد که هیچ قصد و غرضی وجود نداشته و اگر کدورتی به وجود آمده، بدانند از عمد این اتفاق نیفتاده است. در شان یک بازیکن حرفه‌ای نیست به حریفان خود توهین کند.

دیدگاه‌ها